Lilletrollogmamma Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Vi har kjøpt hus, med furukjøkken som skal males hvitt. På kjøkkenet står det 4 år gammel komfyr og oppvaskemaskin i hvitt. Jeg har alltid hatt lyst på hvitevarer i stål, men bytter ikke ut det som står der nå! Ville dere kjøpt hvitt eller stål kjøleskap. Tatt med i betraktning at hvitt er billigere..
^*^Ma85^*^ Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 jeg hadde kjøpt hvitt. av den enkle grunn at jeg har hvit komfyr og oppvask, men kjøleskap i stål. og det er ikke fint!! og kjøleskapet ser konstant skittent ut pga alle fingermerkene etter tuppa som viser veeeldig godt
Skravlemamman Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 Jeg har også stål og hadde heller kjøpt hvitt i dag. Hvorfor? Fordi jeg synes det er vanskelig å holde reint ....., mye fingermerker hele tiden:-)
Lykkeliten og jeg Skrevet 30. juni 2008 #4 Skrevet 30. juni 2008 Jeg har hatt stål. Aaaaldri igjen. Fingermerker bare du skal åpne skapet - og det er ikke så lett å få de bort, for det er såvidt du kan vaske det pga diverse vaskemidler de ikke tåler.
Lilletrollogmamma Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. juni 2008 egentlig det jeg ville høre da, men;) søren så kjipt med sånne dilemma. Mn da er det altså ikke fint, så da så!
Joikaboll@ Skrevet 30. juni 2008 #6 Skrevet 30. juni 2008 Hvitt. Stål er noe dritt. Skulle velge selv her i vinter og satset på stål, jeg angrer som enn hund, det skal ut om ikke altfor lenge. Noe herk å vaske.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 30. juni 2008 #7 Skrevet 30. juni 2008 jeg har alt i stål. og stål er dritt og holde fint. fordi det blir sjollete med en eneste gang og må "poleres"
Gjest Skrevet 30. juni 2008 #8 Skrevet 30. juni 2008 Har du vurdert sort? Vi har lyst kjøkken, men i mer varmgule-toner (krem/vanilje?) og har sorte "hvitevarer" og det er kjempefint. Enkelt å holde rent også i forhold til stål.
Gjest Skrevet 30. juni 2008 #9 Skrevet 30. juni 2008 Vi har alt i stål bortsett fra kjøleskapet, det er i aluminium - ser ut som stål, men det blir ikke fingermerker på det. Kjempebra!
Lilletrollogmamma Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 30. juni 2008 Ja, det har jeg vurdert, men det kræsjer jo likevel litt når resten er hvitt. Og så tror jeg at jeg syns hvitt er like fint som sort! Jeg har nok bare sett litt for mange drømmekjøkken med stilige stålhvitevarer...
Lilletrollogmamma Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #12 Skrevet 30. juni 2008 flere? må bestemme meg i kveld, og er ikke ferdig å tenke enda:(
cherry coke Skrevet 30. juni 2008 #13 Skrevet 30. juni 2008 Hvitt! Fordi det er penest og klassisk. Stål er upraktisk, lite pent og utdatert.
Gjest Skrevet 30. juni 2008 #14 Skrevet 30. juni 2008 Hvitt synes ikke stål er særlig pent eller praktisk.
camilla^ Skrevet 30. juni 2008 #15 Skrevet 30. juni 2008 Hvitt. (stål er mye bedre når ungene er store eller har flyttet ut. så slipper man å irritere seg over alle fingermerkene.) Butikkmannen frarådet oss å kjøpe stål, det gjør også naboen min som jobber på Beha (det var ikke lenge de hadde stålkjøkken, det ble fort byttet ut igjen)
Twintipp og himmelblå Skrevet 30. juni 2008 #17 Skrevet 30. juni 2008 Hvitt. Rent og pent, og går ikke av mote.
*dum&deiLig*™ Skrevet 30. juni 2008 #18 Skrevet 30. juni 2008 Stål. Ikke alle overflater med stålfinish får fingermerker. Det gjør ikke mitt, iallefall. Hvitt er kjedelig og lite pent. Heller sort en hvitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå