Gå til innhold

frustrert jeg. trenger bare å "blåse" ut

Anbefalte innlegg

Skrevet

mener ikke å forlege andre her. vet det er mange som har det verre en oss. men jeg føler virkelig at vi har fått alt.

alt startet med at hun neste døde under fødsel, så de ble haste-ks. så lå vi 12 dager på nyfødt intensiv. der ble også hennes hørselstap oppdaget og hun har nå høreapparat. så fikk hun diagnosen kiss-syndrom(alvorlig grad). deretter er hun plaget av anfall, i form av kraftig gråt. nevrologer tror dette kan være epilepsi, og det utredes hun for nå. hun har også lav hb, og de finner ikke grunnen. nå skal de sjekke beinmargen(leser på nettet at det er ang.leukemi, og ja tankene flyger fordi om jeg vet at det ikke trenger å være det.) pga alt dette tror de at det har en sammenheng, og at hun har et syndrom(hun er litt sen motorisk). hun utredes også for dette nå.skal bl.a. på MR etter sommeren. men de sier ingenting til meg. blir gal av å tenke på dette hele tiden. vi er på sykehuset vær uke, og det blir man sliten av. sambo vil ikke innse det som skjer, så jeg sitter liksom alene med dette.

spesielt nysgjerrig ang. lav hb så vis noen har erfaringer vil jeg gjerne høre.

måtte bare få skrevet noen ord!! takk for at du leste.. :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff, skjønner at du trenger en utblåsning! dette hørtes tøft ut..

kan dessverre ikke hjelpe deg med hb sp.målet

god klem til deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...