Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 4 dager siden jeg skulle hatt mensen, og tok en test idag..den var svakt positiv, men har hørt at en strek er en strek..

Så..da er jeg vel gravid da......:S

går på p-piller og alt, så det må ha skjedd noe mystisk der, for å si det sånn. Skal ringe til legen i morgen. Men vet at jeg skal beholde barnet, har alltid tenkt at blir jeg gravid tar jeg ihvertfall ikke abort! Ikke barnet sin feil at foreldrene er kåte vel..haha;)

Gikk rett og kjøpte noen små sokker og en bamse til spiren:D er litt skrekk-blandet fryd-grue..hehe

Er 18 år om noen lurte;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer med spiren :) Er jo tydelig at du har tenkt igjennom at dette kan skje og du vet allerede om disse siedene, så totalt sjokkerert er du vel ikke :) Du virker jo glad for at dette har skjedd så da tror jeg det blir bra jeg .) Lykke til i svangerskapet ditt og med den lille spiren i magen !! :)

Skrevet

Gratulerer med den lille i magen :) selv ble jeg gravid første gang som 16åring, var også klar på at abort ikke var et alt. for meg/oss så vi har en liten gutt på snart 2 år og venter nr 2 over nyåret :) (fyller 20 i desember)

dette går fint vettu, lykke til :))

Skrevet

Tusen takk begge to!!:):)

Alltid bra med støtte, og å høre at det går bra med andre og!:D

Gleder meg selvfølgelig, men tør ikke bli altfor glad før jeg har vært hos legen..BF er ikke sikker på om han vil beholde, men han sier han vil være der for meg og støtte meg uansett hva som skjer. Så der er jeg veldig heldig!:D

Det verste blir vel å måtte si det til mamma..uff:P

Skrevet
:) husker jeg selv grudde meg voldsomt til å fortelle mine foreldre det, men de tok det ganske ljungt ;) faren min var derimot mindre begeistret, men det ordnet seg etterhvert det og :)
Skrevet

Mine er så godtroende at de tror jeg fortsatt er jomfru, vett! De kommer til å gå i bakken..eller taket, alt ettersom:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...