snirkeline Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 ....går det fortsatt an å få? Noen som har vært der,og var dere fornøyde? Har egentlig tatt 1års bilder av minsten.Men svigermor klippet desverre luggen hans rett før han skulle fotograferes:-( Avbestilte og fikk ny time en måneds tid etterpå,men syns ganske godt på bildene allikevel. Og syns ikke det ser helt bra ut,enda så skjønn han er;-) Så kunne egentlig tenkt meg å få tatt et nytt bilde for å forstørre...
Lykkeliten og jeg Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 De er flinke. Men VELDIG dyre. tror kanskje det er det i foreldre og barn bladene?
snirkeline Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. juni 2008 Ja,kanskje det er der.Mener det var en sånn kupong en eller annen plass.Skal sjekke der:-)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 30. juni 2008 #4 Skrevet 30. juni 2008 Jeg har vært der og er/var kjempefornøyd (du kan se bilder på albumsidene mine, husker ikke om det er på side 2 eller 3). Vi tok gratis fotografering inkl ett forstørret bilde og siden det var tett opp mot jul bestilte vi (utenom) collagejulekort også, og dette bildet har vi gitt vekk innrammet til bestemødrene og noen tanter. Kommer nok til å gjøre det samme med nestemann også (så vi får "like" bilder). Men fremkallinger utenom er s-v-i-n-d-y-r-t!!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 30. juni 2008 #5 Skrevet 30. juni 2008 det er bilder eller sydentur... så dyre er de.. jeg svidde av 7000 kr der tror jeg, når småen var 3 måneder gammel. men fantastiske flotte bilder og jeg angrer ikke.
1, 2, 3!!! Skrevet 30. juni 2008 #6 Skrevet 30. juni 2008 Vi var å tok familiebilde! Var ut fra april-juni det var gratis fikk jeg beskjed om. Jenta vår var 9 dager gammel, og rakk akkurat å komme ut før, så vi fikk med hele familien, mor, far og 3 barn på bildet! Kjempefornøyd! =)
snirkeline Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 30. juni 2008 Høres jo ut som om de er veldig flinke:-) Men vet ikke helt om vi har råd hvis det er sååå dyrt...ikke akkurat nå iallfall. Sjekket litt på sidene deres nå,og de hadde et tilbud til 500 kr for familiefotografering,evnt av ungen.Da var det inkludert en forstørrelse på 15 ganger 18 tror jeg det var... Men vet at hvis jeg gjør det,er det sikkert veeeldig vanskelig å la være å kjøpe med flere:-)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 30. juni 2008 #8 Skrevet 30. juni 2008 Selv om du tar fotograferingen nå så går det jo an å ta forstørrelser senere - de sparer på bildene digitalt så du kan ha visningsstime og bestille senere, hvis man har bedre råd til det da )
sydilla Skrevet 30. juni 2008 #9 Skrevet 30. juni 2008 sjekka dem ut nettopp. De har billig fotografering, men svindyre bilder: minimum 695 pr. stk for 14 x 18 med enkel ramme, du kan ikke kjøpe uinnramma (www.fame.no/prisliste)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå