Sessa ruger igjen... Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Var innom føden på lørdag pga hodepine på fredag og noe øyeflimmer. Ble sjekket grundig, men ingen svangerskapsforgiftning foreløpig, fikk beskjed om å komme tilbake i dag for en ekstra kontroll. I dag var resultatene fortsatt forholdsvis fine, men legen ville nok sette en ordentlig støkk i meg og fortalte pent og pyntelig at om jeg ikke tar det med ro nå og frem til fødsel så kommer jeg til å ende opp med å bli lagt inn med forgiftning for nå ligger jeg og vipper. Jeg er hjemmeværende med frøkna på 2 år, så nå er mamma hyret inn i morgen, mens mannen min antagelig holder seg hjemme fra onsdag og ut uka of så begynner ferien hans neste uke. Hvordan skal det gå og ligge stille i to uker til?? Jeg fødte jo frøkna 12 dager på overtid så jeg er i grunnen forberedt på å gå i fire uker til.... shit! Har henta meg masse drit fra badet som jeg skal gå igjennom nå for å ha noe å henge fingra i....
~sjiraff~ Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Gir deg en stoooor klem og kryser fingre og tær for at babyen finner veien ut snart!
Bortskjemte Prinsesse Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 sett deg ned å se på friends du... :) har du dem på dvd? ta deg en kosekveld no, også slapper du av så godt du kan nå dagene framover. dermed basta! *god klem til deg* tenker på deg
Sessa ruger igjen... Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. juni 2008 Vil jo egentlig bare drukne mine sorger i potetgull og dipp, men har så mye ødem at salt kanskje ikke er å anbefale. Selvfølgelig har jeg friends på dvd. Vi fikk hele boksen i bryllupsgave, men vi ser i grunnen på det ganske jevnlig så jeg tror jeg må finne på noe annet. Kanskje jeg skal driste meg til å låne sex og singelliv av en venninne. Synes serien er grei, har ikke kjempe behov for å se den, men når man bare skal slå i hjel tid, hvorfor ikke... hmmm....
Sessa ruger igjen... Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. juni 2008 Han prøver å slå seg gjennom den ene hofta.... Kan han ikke feste seg i det minste liksom??
Sessa ruger igjen... Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. juni 2008 dytter så dere kan komme med litt koser og klemmer og sånn!
Sessa ruger igjen... Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 30. juni 2008 Har ikke sett en eneste episode av gilmore girls... ikke helt min greie. Er utrolig dårlig på jenteserier egentlig... derfor jeg kanskje har litt vansker med å begynne på sex og singelliv. Hvordan går det med vaskingen din?
Northernlights Skrevet 30. juni 2008 #8 Skrevet 30. juni 2008 Sender en klem og oppmuntrende tanker. Hadde det sånn sist,også. Vanskelig å ligge stille! Men de setter deg igang, om det skulle bli faretruende høye verdier. Lykke til!
Gjest Skrevet 1. juli 2008 #9 Skrevet 1. juli 2008 Hei;) Ønsker deg lykke til. Vet åssen du har det. Jeg måtte ligge fra uke 26-31 pga premature rier. I uke 33 fikk jeg svangerskapsforgiftning og ble lagt inn i uke 34. Ble satt i gang i uke 36. Så jeg lå stille i over to mnd. Er såååå kjedelig. Og jeg må innrømme at jeg ikke klarte å ta det med ro hele tiden..Hehe;) Håper alt vil gå bra.Klem
Bortskjemte Prinsesse Skrevet 1. juli 2008 #10 Skrevet 1. juli 2008 masse masse kos og klem til deg!!!
Sessa ruger igjen... Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #11 Skrevet 1. juli 2008 Svensketur, gitt! Det var sprekt av deg. Kan ikke male og sånne ting, for jeg er så hoven i fingrene at det gjør vondt å gripe rundt ting. Føler meg jo helt handikappet!!! Nei, blir vel til at jeg ser på tv, rydder litt smått i sånt jeg kan ta med meg til stuebordet, leser og dibber.... i dag er det uansett en dag mindre til fødsel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå