Gå til innhold

Sessa trenger trøst og masse oppmuntring!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var innom føden på lørdag pga hodepine på fredag og noe øyeflimmer. Ble sjekket grundig, men ingen svangerskapsforgiftning foreløpig, fikk beskjed om å komme tilbake i dag for en ekstra kontroll. I dag var resultatene fortsatt forholdsvis fine, men legen ville nok sette en ordentlig støkk i meg og fortalte pent og pyntelig at om jeg ikke tar det med ro nå og frem til fødsel så kommer jeg til å ende opp med å bli lagt inn med forgiftning for nå ligger jeg og vipper. Jeg er hjemmeværende med frøkna på 2 år, så nå er mamma hyret inn i morgen, mens mannen min antagelig holder seg hjemme fra onsdag og ut uka of så begynner ferien hans neste uke.

Hvordan skal det gå og ligge stille i to uker til?? Jeg fødte jo frøkna 12 dager på overtid så jeg er i grunnen forberedt på å gå i fire uker til.... shit! Har henta meg masse drit fra badet som jeg skal gå igjennom nå for å ha noe å henge fingra i....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gir deg en stoooor klem og kryser fingre og tær for at babyen finner veien ut snart!

Skrevet

sett deg ned å se på friends du... :):):) har du dem på dvd?

ta deg en kosekveld no, også slapper du av så godt du kan nå dagene framover.

dermed basta!

*god klem til deg*

tenker på deg :)

Skrevet

Vil jo egentlig bare drukne mine sorger i potetgull og dipp, men har så mye ødem at salt kanskje ikke er å anbefale.

Selvfølgelig har jeg friends på dvd. ;) Vi fikk hele boksen i bryllupsgave, men vi ser i grunnen på det ganske jevnlig så jeg tror jeg må finne på noe annet. Kanskje jeg skal driste meg til å låne sex og singelliv av en venninne. Synes serien er grei, har ikke kjempe behov for å se den, men når man bare skal slå i hjel tid, hvorfor ikke... hmmm....

Skrevet

Han prøver å slå seg gjennom den ene hofta.... Kan han ikke feste seg i det minste liksom?? ;)

Skrevet

dytter så dere kan komme med litt koser og klemmer og sånn! ;)

Skrevet

Har ikke sett en eneste episode av gilmore girls... ikke helt min greie. Er utrolig dårlig på jenteserier egentlig... derfor jeg kanskje har litt vansker med å begynne på sex og singelliv. ;)

Hvordan går det med vaskingen din? ;)

Skrevet

Sender en klem og oppmuntrende tanker.

Hadde det sånn sist,også. Vanskelig å ligge stille! Men de setter deg igang, om det skulle bli faretruende høye verdier.

Lykke til!

Skrevet

Hei;) Ønsker deg lykke til. Vet åssen du har det. Jeg måtte ligge fra uke 26-31 pga premature rier. I uke 33 fikk jeg svangerskapsforgiftning og ble lagt inn i uke 34. Ble satt i gang i uke 36. Så jeg lå stille i over to mnd. Er såååå kjedelig. Og jeg må innrømme at jeg ikke klarte å ta det med ro hele tiden..Hehe;)

Håper alt vil gå bra.Klem

Skrevet

masse masse kos og klem til deg!!!

Skrevet

Svensketur, gitt! Det var sprekt av deg. ;)

Kan ikke male og sånne ting, for jeg er så hoven i fingrene at det gjør vondt å gripe rundt ting. Føler meg jo helt handikappet!!! ;) Nei, blir vel til at jeg ser på tv, rydder litt smått i sånt jeg kan ta med meg til stuebordet, leser og dibber.... i dag er det uansett en dag mindre til fødsel! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...