Mom2Two Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Er helt grønn med MAC og har kjøpt en MAC Powerbook i dag. Hvordan får jeg full screen på skjermen? Hvordan åpner man flere internet sider? *ønsker seg boken "MAC for dummies*
BettyBoob Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 full screen i quicktime? gå på view, enter full screen ny internet side : epleknappen og N eller file, new window jeg bruker engelsk jeg da som du skjønner
Mom2Two Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. juni 2008 Jeg bruker også engelsk. Er ikke et alternativ med full screen under view her... HJEEEEELP...:-p Bruker Safari
Mom2Two Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. juni 2008 PS. Hvor er epleknappen? (Og ja, dette er flaut... kremt)
BettyBoob Skrevet 30. juni 2008 #5 Skrevet 30. juni 2008 ok, du prater om safari da bare drar du i det høyre hjørnet !
LizzyG Skrevet 30. juni 2008 #6 Skrevet 30. juni 2008 Du kan også prøve å dra i bildet nederst til høyre. For å åpne flere sider så har jeg et ikon som har en @ på seg.
Mom2Two Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 30. juni 2008 Når jeg drar i de høyre hjørnet, dekker de fortsatt ikke hele skjermen..? Det er liksom igjen et felt på venstresiden som ikke er "dekket", if that makes sense? Lizzy, hvordan lager jeg icon med @ for å kunne lettvint åpne nye internetsider?
LizzyG Skrevet 30. juni 2008 #8 Skrevet 30. juni 2008 Vet ikke hvordan du lager ikonet, men har alltid vært der hos oss. Men jeg har Macbook da, så kan hende det er litt forskjell. Husker jeg også slet med å få dekket hele skjermen, men husker ikke hva jeg gjorde for å få den stor dessverre.
Mom2Two Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 30. juni 2008 Jeg får vel bare prøve meg litt frem, det er mye som er nytt... Tusen takk for hjelpen i hvert fall:-) Mulig jeg kommer tilbake til dere, ja;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå