Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet om strekene skal gå på skrå opp eller ned?

altså om de skal helle mot høyre eller venstre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HÆÆ? Skjønner ikke overskriften!!

Skrevet

sjekk som i sjekkhefte :)

krysset betyr at den er personlig.

sjekk pga skal gi i bryllupsgave, og syns kontanter er litt tacky

krysset pga skal sende i posten (så kan ikke andre ta ut pengene dersom sjekken blir borte)

nei, jeg er ikke 80 år :)

Skrevet

skal ikke de gå oppe fra venstre da, og ned i høyre hjørnet? 2 like streker, så viktig å bruke linjal....

Skrevet

Hehehe trodde du snakket om strekene i graviditetstest ;)

Sjekker kan jeg nok ingenting om, så jeg kan ikke hjelpe deg der.

Skrevet

Det skal være to streker med ca 1 cm mellomrom. Streken går fra høyre mot venstre. Øverste og nederste del av sjekken skal ikke strekes (krysses).

Skrevet

Hei!

Lenge siden jeg jobbet i butikk, men mener en krysset sjekk er en sjekk med to streker som går fra venstre mot høyre...altså ikke et kryss. Strekene går sånn ca midt på sjekken....

Skrevet

jeg er venstre hendt,så kanskje det er derfor at det er mest natulig for meg å ta de oppe fra venstre, og ned i høyre....mulig det er feil...

Skrevet

bente69;)

du virker så sikker. Er du det? hva skjer hvis de går feil vei?

Skrevet

hun har rett:) Iallefall har det vært det på de sjekkene jeg har fått opp gjennom tiden, og med besteforeldre som elsket å gi sjekker så ble det noen:)

Skrevet

Jeg er 100% sikker, Ny baby på vei:)

Det viktigste er at strekene ikke går over beløpet med tall, start streken rett før beløps feltet(ja, det med tall). Neste strek ca en m til venstre. Strekene må være like lange, å ikke gå ned over kontrollnummeret.

Send meg gjerne en krysset sjekk, jeg garanterer deg at jeg skal få den hevet....*ler*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...