Gå til innhold

datadyktige damer: hjelp!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når dere driftige damer legger inn linker i innleggene deres, klarer jeg ikke å gå til de ved å klikke på de. Jeg klarer heller ikke å kopiere eller lime de inn i web adressefeltet oppe. Hva gjør jeg galt??? tungvindt å skrive inn de fulle adressene.

Huff for ei kløne jeg er....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bare sånn siden er lagt opp... Det går ikke an å lage linker som man bare klikker på (som forøvrig er ganske dårlig opplegg), og av og til går det bare ikke an å bruke copy/paste-funksjonen. Det har ikke noe med å gjøre at du er klønete:)

Skrevet

Jeg bare markerer linken, holder Ctrl tasten nede mens jeg trykker C, går til et ledig adressefelt, holder Ctrl nede igjen og trykker V, og enter

Skrevet

He-he, det var jo godt å høre da... Jeg var sikker på at alle andre kunne klikke på de og få de opp uten å skrive de inn....

Føler meg litt mindre klønete nå :-)

Skrevet

Det var jenta si ja.... Nå fikk jeg det til. Tusen gjertelig takk for voksenopplæringen. Da har jeg offisielt en god grunn til å dibbe: Lærer stadig nye ting :-)

Skrevet

Det er ikke så lenge siden jeg lærte meg det heller:D

Vurderer å melde meg på datakurs:/

Skrevet

jeg markerer linken, passer på å bare få med linken, så høyreklikker jeg, og tar kopi, og finner en fane,og klikker lim inn, trykk enter,så kommer den opp der...hehe...sikkert veldig dårlig forklart, men er ikke så lett heller da.. :-)) og du er ingen kløne, for er ikke så lenge siden jeg satt og skrev ned alle linkene, det er tungvindt asså..hehe...

Skrevet

*kremt* har tatt 7 datakort moduler, og 3 ekspert moduler, men er masse jeg har glemt da..så en lærer kanskje like mye her, er jo det en får bruk for...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...