Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Noen som har denne? Er den lett å trille? Tenkt litt på å kjøpe en brukt til ca 2500kr.
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Jeg har en 2000modell som jeg har brukt til alle 3, og er kjempefornøyd med:) En god vogn for både barn og voksen!
Ejlis Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 hei Vi har denne og er kjempefornøyde!!! Den er lett å trille, stabil og pen å se på. Hvor gammel er den du kanskje skal kjøpe da?
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 30. juni 2008 #4 Skrevet 30. juni 2008 jeg har en simo duo 2007 mod til min lille snuppe, og er superfornøyd. God å trille, og fiiin Eneste minuset er at den er tung å løfte inn og ut av bil, men det er ikke noe problem for oss
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 30. juni 2008 #5 Skrevet 30. juni 2008 Vet ikke..har ikke funnet noen på finn.no til prisen i mitt fylke.. Er en på salg til 4000kr brukt men det kommer ikke på tale. Har jo en pen DUO vogn da som jeg kjøpte ny til første barnet, men elsker å kjøpe nye vogner...hehe Dessuten selger jeg den duo`en min isåfall...må kjøpe en tvillingvogn også, så derfor kjøper jeg ikke en ny simo duo men en brukt om jeg finner...men for se...:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå