:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 det er vel i grunn et tema det sikkert ikke er sååå mange som lurere på... hehe,. men nå lurer altså jeg. for jeg har en på 1 1/2 år som er fryktlig puppegal... og han våkner flere ganger om natten osv og vil ha pupp.. det må jeg nok slutte med nå.. men alikevel, jeg kan jo ikke bare ta fra han den sånn på dagen fordi jeg har lyst til og møte en fyr. noen som har vært borti dette dilemaet? hehe... frister liksom ikke helt og si "jeg ammer enda..." men om han skal møte meg mens småen er til stedet så vil det jo komme fram temlig fort.... haha
OsloMor Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Muligens jeg er forferdelig treg, men utelukker det ene det andre??
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. juni 2008 nei da. jeg bare syns det er litt mindre morsomt og fortelle han... hehe
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 30. juni 2008 #4 Skrevet 30. juni 2008 er vel best å finne en kjæreste som synes at det er helt ok å dele puppene med småen vil jeg tro, sånn for ettertiden også om dere kanskje en dag skal ha barn sammen! hhehee. ;p
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 30. juni 2008 #5 Skrevet 30. juni 2008 hehe, men det kan vel kanskje være på tide å slutte med nattpuppen nå..selvom jeg synes det er helt greit å amme lenge hadde jeg blitt irritert over å få nattesøvnen min forstyrret så lenge!!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. juni 2008 ja det er vel på tiden.. jeg bare syns det er litt koselig også har det aldri vært noe problem siden det ikke har gått ut over andre en meg.. men når blir det jo litt andeledes tror jeg. håper jeg.. hihi
hit og dit Skrevet 30. juni 2008 #7 Skrevet 30. juni 2008 hehe, ein ting av gangen kanskje? Først finne mann så håndtere problemene? Eller er det meg som har misforstått her? ;-) Eg hadde nok kutta nattamminga for min egen del var eg deg, men det har eg jo strengt tatt ingenting med da. =)
Gemini77 Skrevet 30. juni 2008 #8 Skrevet 30. juni 2008 All ære til deg som orker nattammin så lenge.. Men trodde forøvrig at man ikke skal amme på natten når de er så store for det ødelegger tennene?? Det fikk jeg beskjed om..
Sessa ruger igjen... Skrevet 30. juni 2008 #9 Skrevet 30. juni 2008 Jeg tenker litt som Stinky! Dessuten trenger du jo ikke akkurat å legge ut om ammingen på første daten. Regner med at en mann som dater en mor skjønner at det kan komme noen overraskelser.
3 blå Skrevet 30. juni 2008 #10 Skrevet 30. juni 2008 Heeey, hva har skjedd? Tell me! Han som jeg skal reise oppover til nå vettu, han møtte jeg når litjen var 11 mnd, og jeg amma da. Han brydde seg ikke om at jeg amma i det hele tatt. Det er jo en del av å være mor det også
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #11 Skrevet 30. juni 2008 jeg har funnet mannen.(har bare ikke fortalt det til dere før nå). det er derfor det har blitt et tema. og nå må jeg jo fortelle han det... hihi.. jeg liker han. det er egentlig ganske inponerende for jeg har ikke likt noen på evigheter og her snakker vi år altså...
hit og dit Skrevet 30. juni 2008 #12 Skrevet 30. juni 2008 hehe, der vart det tvunget ut av deg gitt. =) Koselig da
3 blå Skrevet 30. juni 2008 #13 Skrevet 30. juni 2008 Så bra da :) Håper han er en skikkelig bra fyr da, hvor lenge har du kjent han?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #14 Skrevet 30. juni 2008 sleming som tvinger meg til slikt.. hehe... hm... det var i grunn akurat dette sjaman spådde... litt skummelt!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #15 Skrevet 30. juni 2008 jeg har kjent han i 2 måneder kanskje. men det har ikke blitt ordentlig før nå de siste dagene, fordi jeg trenger pokkers lang tid på og stole på folk. men han er snill og har holdt ut med vrange meg som løper av gårde vær gang jeg føler noe... hehe nå skal jeg ikke løpe mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå