Gå til innhold

7 uker og allerede mamma dalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

i går var jeg og storesøster noen timer og badet. da var mini hjemme med pappaen. jeg hadde pumpet meg men han ville ikke ha noe mat..han hadde vært kjempe grinete hele tiden. pappaen hadde gått tur med han i nesten en time. når jeg går tur med han pleier han å sovne i det sekundet jeg triller vognen ut døren mens nå hadde han HYLT i nesten 40 min. alikavel når han sovnet så sov han bare 10 min så var det på an igjen...

det rare er at når jeg kom hjem så løftet jeg han opp og koste litt med han. han ville ikke ha noe særlig mat heller men var stråelden fornøyd...;) etter en liten stund sovnet han igjen og sov lenge. så gikk jeg ut å lekte med snuppa... og etter en stund måtte jeg inn for mini var så urolig. roet seg med engang jeg kom inn...

kan han være "mammadalt" allerede? eller er det bare helt tilfeldig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er vel ganske vanlig at de er litt ekstra avhengige av mamma når de er så små?

Skrevet

ja kanskje.. men trodde liksom at han skulle klare å sove osv uten at jeg var der... og at de ble mer avhengig av mamma når de ble litt større?

men men.. han skal selvfølgelig få masse mammakos..;) men av og til trenger storesøsteren så sårt litt alene tid sammen med mammaen også

Skrevet

Har det akkuratt sånn som deg :( lillegulle her er 4mnd å er skikkeli mammadalt! jeg kan ikke vær vekke fra henne mer en 30 min, for ellers blir det hyl å skrik.. har akkurat begynnt med flaske og det liker hun ikke så godt, det er så vidt jeg får gi henne det, så pappan kan vertfall bare glemme å få gi henne den :P

Skrevet

åh hørtes slitsomt ut. Lillegutten her slår seg like til ro både hos meg å pappan så framt han er mett. Pappan var oppe å la han i sta å det gikk så fint. Så føler meg veldig trygg på å ta litt tid for meg selv, godt at han er så komfortabel på pappsn sin. Kan jo hende det bare er en fase de skal gjennom? :)

Skrevet

Din lukt er jo det vakreste og tryggeste han vet:-) Hvis han har hatt ubehag er det ikke vanskelig å forstå at han da søker den trygge basen. Det er ikke nødvendigvis DEG(i ordets rette forstand) han vil ha, men alt det du representerer(mat, trygghet). Det er barnets overlevelsesinstinkt som kicker inn i slike situasjoner.

Skrevet

ja er jo så klart tryggest hos mamma..;) men han har ikke vært sånn før... jeg og storesøster har vært ute å kost oss før og vi..;) men vi får se.. han må jo venne seg til at pappa er trygg også. pappaen er veldig engasjert og er flink til å underholde han. han tar han også om natten om han er urolig en natt.. så skulle no tro han var vant med å være med han og. men men.. får ta det som et kompliment at han vil være med mammaen sin..;) han er jo bare SÅ god da..;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...