Gå til innhold

(¯`°?.¸ IKM UKE 30 ¸.?°´¯)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som har fått påvist EL?

Jeg er nå i min 1 pp, litt spennende i grunnen:) Eller veldig spennende faktisk. Men har litt dårlig følelse siden samboeren reiser bort i morgen på EL dagen min....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pfeew: Hvordan merker du at EL er på vei?

Har aldri kjent symptomer på det faktisk, eller kanskje jeg ikke har kjent etter.. Jeg ser kun litt på utflod/slim, men ser ikke tegn som tyder på snarlig EL ennå.

Har ikke kjøpt EL-tester, hvis det blir 4pp, kjøper jeg inn det.

Vi har uansett sex annenhver/ hver dag så det skal jo kunne klaffe......

Det MÅ klaffe nå:-) :-) Lykke til alle sammen;-)

Skrevet

Hva tror dere a? Jeg begynte med blodig utflod i større og mindre grad ( kanskje spotting?? Noe jeg aldri har hatt før), den 24. juni. Holdt på helt helt til 27.juni og da begynte jeg å blø skikkelig. Men hva tror dere, skal jeg beregne 1. mens dag fra 24 eller 27? Har litt å si i disse EL-tider.

Skrevet

Jeg har akkurat det samme som deg victomalia, Brunlig utflod 2-4dager før mensen kommer for fullt med friskt blod.. Hadde aldri hatt det før, inntil ca 5mnd siden.

Jeg har lest innlegg fra gynekologer som sier at man IKKE skal regne fra "spottingen" starter, men fra første dag med friskt blod..

Jeg ble litt usikker på denne spottingen, lurte på om det kunne være tegn på lavt progesteronnivå.. Men var hos legen idag, hun beroliget meg med at det ikke trenger å være vanskeligere å bli gravid når man spotter...

Skrevet

Vilbli2barnsmamma - Jeg blir øm i nedre del av magen og har ubehag i eggområdet.. Klarer ikke helt beskrive følelsen..men, kjennes nesten ut som en blanding av stølhet, tissatrengt og at noe er "løst"... Kjenner det mildt et par dager, og så kjempemasse den siste dagen.. Og så er det borte.. Men, vet ikke nøyaktig når jeg har EL, og om dette ubehaget har sammenheng med EL.. Derfor driver jeg nå og tester med billigtester for å sjekke.. Ennå ikke fått utslag på testen, og har hatt mildt ubehag et par dager.. Men, ifølge babyverden er EL i morgen, så får se om det blir utslag da..

Skrevet

Jeg har tydeligvis ingen synptomer på EL, har aldri kjent noe av dette iallefall.

Tror jeg også skal ha eggløsning imorgen!!

Krysser fingrene *x x *

;-)

Skrevet

Nei å nei.... Forsov oss i dag, så rakk derfor ikke noe prøving i dag før samboeren dro.

Så regner ikke med det blir noen klaff i denne 1 pp ettersom vi kun prøvde på søndagen.... huff....

Gjest leelu25- Tobias2/12-06 + 1pp
Skrevet

Det kan jo klaffe fordet da:)

Du fikk påvist el samme kveld som meg, og egget mitt slapp igår, idag testet jeg meganegativt på el-testen, så nå er det bare å vente i evig spenning på ikm. Kanskje ha oss ikveld også for å være 100% på den sikre siden:)

Merkelig hvordan man blir helt normal igjen etter el-smerter og slim er over.. håper jeg holder meg normalt i kroppen helt til evnt. symptomer dukker opp om forhåpentligvis en uke:)

Skrevet

EL nå tror jeg :)

Hatt symptomer på EL siden lørdag kveld.. Har testet morgen og kveld hver dag, og i dag hvor ubehaget er som verst, så testet jeg svakt posititvt på EL testen i dag tidlig, og i kveld var det en klar og tydelig strek der!! Det må jo bare være EL nå! Blir garantert hopping i høyet i dag og beina oppover veggen!! ;)

Skrevet

Dytter denne jeg... Under to uker til min ikm nå :)

Skrevet

Jeg hadde akkurat de samme symptomene i går. Plutselig husket jeg åssen kynnere kjentes. Magen ble helt stram, som ved kynnere og det stakk når jeg satte meg ned, og jeg orket ikke helt å gå når jeg reiste meg. Gikk plutselig over. Jeg har tydelig EL disse dager pga. utflod så vi koser oss hver kveld.

Til vilbli2barnsmamma: mener du at spotting kan gjøre en mindre fertil? Jeg har prøvd å finne ut av dette på nettet fordi jeg aldri har opplevd dette før, men har ikke lest noe om progestron osv. Jeg er jo bare 31 da (føler meg som 25), og har faktisk ikke tenkt tanken at klokka begynner å tikke. Men jeg har blitt gravid senest 2 pp før, så at jeg er i 3 pp nå kan jo bevise at det er noe i det? uffamei... Men uansett har det kommet så mye planer for høsten at det faktisk er greit at det har drøyd litt, og sexen er jo så mye bedre uten prevensjon. hihi..

Skrevet

Spennende tider :)

Jeg testet pos på EL igår kveld, og fortsatt pos i ettermiddag. Skal teste i morgen tidlig bare for å se. Har hatt EL symptomer i dag også. Øm i magen, spes på høyre side.

Lykke til!! Skal gjøre meg klar til hopping i høyet nå ;)

Skrevet

Lykke til pfeew:)

Vi får håpe vi får IKM om 2 uker ja:)

Men jeg er bare i min første pp, så er egentlig helt overbevist om at jeg ikke fikk det til å klaffe.

Men håper jeg slipper for mange pp. Ønsker meg så innderlig en spire våren 09!

Skrevet

Takk for det supernint!

Tror ikke det blir noen klaff denne mnd på oss heller, for sambo ville ikke ha sex i går... Hva er det for noe!!! Og det var mest sannsynlig natt til i dag at egget slapp :(

Men, vi hadde sex både lør, søn, man og tirs...... Så får håpe at noen svømmere ble værende der inne og møtte egget......

Skrevet

Nei de mannfolka er skjønner nok ikke like mye som oss når det gjelder syklus,EL, og IKM:)

Noen som vet hva som er vanlig når det gjelder å få påvist EL. Er det vanlig at egget blir sluppet etter 12 timer eller er det mer vanlig med 48 timer.

Kan det ha sluppet lang tid før jeg fikk negativ test på tirsdag ettermiddag?

Hadde sex søndagskveld, å vil så gjerne at det skal klaffe.

Men kan vel ikke forvente det i 1pp da....

Uansett lykke til til alle oss prøvere. Håper ihvertfall noen i gjengen IKM uke 30 klarer å bli gravid:)

Skrevet

Hvis du fikk en god ladning på søndag så skal det holde :)

Egget kom jo mandag og da er spermen allerede i egglederen.. :))

Jeg hadde bare sex søndag kveld og mandag kveld og egget mitt ble også sluppet mandag grunnet negativ test igjen tirsdag!!

Tror vi har klart det jeg supernint.. :)

Ikke mer annet vi kan gjøre enn å vente.. :)) Tenkte å teste 19 juli... har ikm 22 juli, så kaaaanskje det går å teste så tidlig. ??

Skrevet

Tok meg en øl i dag og skal på fest på lørdag... Lei av alt som heter prøving for øyeblikket!! :(

Skrevet

Takker for det..., vi håper det holder ja:)

Ingenting i veien med å ta seg en øl, tror jammen jeg skal gjøre det samme selv.

Skal se det blir spire når man kobbler litt av og ikke tenker på det hele tiden.

Er spent på hvor mange av oss IKM uke 30 som lykkes denne perioden altså!

Hvor mange pp har dere?

Dette var min første:)

Tommlene opp for oss!!:)

Skrevet

Ja hååper det :)

Dette er min første prøveperiode, og sist gang klaffet det med en gang også med el-tester.

tror det ligger i familien å være fruktbar, så er veldig spent.

Håper liksom jeg skal få noen vondter til uka så vi kan begynne å kjenne etter symptomer.

Håper det klaffer for oss alle :))

Skrevet

(¯`°•.¸ Mandag 21. juli ¸.•°´¯)

(¯`°•.¸ Tirsdag 22. juli ¸.•°´¯)

supernint

vilbli2barnsmamma

pfeew

verdens herligste gutt - 3.pp

3 søte troll+kanskje 2009 baby

leelu25 - tobias2/12-06 + 1 pp

(¯`°•.¸ Onsdag 23. juli ¸.•°´¯)

Trilletralle sniker seg forsiktig inn her..

(¯`°•.¸ Torsdag 24. juli ¸.•°´¯)

09-nurk?, 4pp

Miamina 12 pp

(¯`°•.¸ Fredag 25. juli ¸.•°´¯)

Victomalia 3 pp.

ninings81,7pp

(¯`°•.¸ Lørdag 26. juli ¸.•°´¯)

Janevel

(¯`°•.¸ Søndag 27. juli ¸.•°´¯)

(¯`°•.¸ GRAVID ¸.•°´¯)

(¯`°•.¸ IKKE GRAVID ¸.•°´¯)

Skrevet

Inne her og snuser... Tror jeg har hatt el etter MA i slutten av juni. Den er påvist på test, men det er jo ikke godt å vite om det er resthormoner etter forrige graviditet... HCG-en var negativ, så jeg har et håp:)

Skrevet

Jeg er helt der selv også. Har stressa innmari i 2 prøveperioder nå, men er mer avslappa denne perioden. Kanskje litt med at jeg er på ferie + at jeg har lagt så mange planer for høsten at det bare er greit at det drøyer litt. Men blir storfornøyd om det klaffer da, og da er jeg på ferie med svigers så det blir gøy..... Tar det som det kommer. Håper bare jeg slipper den spottinga denne gangen for det likte jeg ikke. Lykke til jenter!

Skrevet

Vi er i 3. pp.. I morgen blir det fest! Jeg orker ikke tenke at jeg KAN være gravid hele tiden... Men, har ikke tenkt til å drikke meg under bordet uansett... Bare kose meg og ha det gøy! Kanskje det blir min siste fest MED alkohol på en stund... :)

Skrevet

Heisann jenter/damer:)

da er det endelig helg, og jeg skal prøve å ikke tenke så mye på EL ,IKM,sykluser ol denne helga. Blir nesten litt smågal..:)..hehe

I dag kjenner jeg svak stikking nederst i magen(på høyre side) samme som når jeg skal ha EL. Kan da ikke få EL igjen siden jeg hadde det mandag7tirsdag denne uka? Gidder egentlig ikke ta EL test ettersom saboer er borte til mandag uansett.

Men flott om noen vet hva det kan være? Kan man kjenne EL flere dager etter at den er ferdig?????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...