2prinsesserogbim Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Hvor mye blødde dere? Hadde dere vondt? Jeg blør en del på papiret, men ikke noe i bind... håper knøttet klarer og klamre seg fast.. Vil ikke tilbake til prøver, dette er så etterlengtet.. Skal til legen igjen på onsdag... Krysser fingrene
prins06+2til Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 jeg har ikke mistet, sist blødde jeg mye de 3 første mnd. denne gangen blødde jeg bare i uke 7, men begge 2 har det bra. Jeg fikk beskjed om at jeg var lett blødene, spesielt utsatt etter sex.
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 Jeg har hatt en del blødninger dog blandet med brunlig utflod, så litt rød/brunt er vel riktig! Men på to av de siste ul har jeg sett et bankende hjerte!Mange blør jo litt hele svangerskapet!Ikke lett det der, jeg blir bekymret hver gang, men så tenker jeg at så lenge jeg ikke blør masse over mange dager, ingen klumper, og ikke har vondt noen steder, så er nok alt som det skal!! Skal du inn å ta ul også da? Hør med legen, han henviser kanskje til en tidlig ul! Masse lykke til!
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 30. juni 2008 #4 Skrevet 30. juni 2008 Ja kan jo få med at vi har sex forbud fram til uke 12 så skulle hun vurdere meg på nytt!Takk og lov at det finnes andre måter!
2prinsesserogbim Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. juni 2008 Vi hadde sex i går, Jeg har litt vondt i magen(menssmerter) Fortsatt ikke noe særlig i trusa, men jeg får sove på det og se om det stopper eller om jeg vil blø mer i morgen.. Jeg tror jeg mister da.... Håper jeg i så fall blir fort gravid igjen, orker ikke 1 1/2 prøving igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå