Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 du legger ut en annonse på finn.no,og du får en henvendelse fra en som vil kjøpe det du skal selge. personen vil gjerne hente tingen på en bestemt dag, men du sier klart ifra at den dagen kan du ikke, for da har du bursdag, og skal ut å feire på dagen, og ha besøk på kvelden. du må også rengjøre tingen en siste gang, slik at den er ordentlig når du sender den ifra deg. hadde du da blitt sur hvis vedkommende likevel hadde dukket opp uanmeldt på bursdagen din når du har folk, for å hente denne tingen? heldigvis var jeg ikke tilstede, men jeg må inrømme jeg ble litt irritert da jeg sa tingen var henta når jeg kom hjem fra butikken.
jentebanden Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Hvis noen hadde sagt ti lmeg at det ikke passet, hadde jeg ikke kommet den dagen, Men om noen hadde kommet til meg selv om jeg sa det ikke passet, hadde jeg ikke orket å bry meg så veldig mye om det. Hvis den personen bare skulle hente noe tok det vel ikke så veldig lang tid? Var vel en grunn til at det passet best for han/henne den dagen også.
meg & to små vampyrer Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 Det er egentlig ganske frekt synes jeg da.
~sjiraff~ Skrevet 30. juni 2008 #4 Skrevet 30. juni 2008 Hadde blitt drit sur. Men etter å ha solgt og gitt bort en del på Finn, så har vi funnet ut at det er myyyyyyyye rare folk der ute, og ytterst få som er istand til å overholde avtaler.
hvemerjeg? Skrevet 30. juni 2008 #5 Skrevet 30. juni 2008 Ja, veldig frekt. Jeg hadde blitt skikkelig irritert.
Gjest Skrevet 30. juni 2008 #6 Skrevet 30. juni 2008 Jeg hadde blitt pissur! Jeg hadde faktisk blitt sur om vedkommende hadde kommet til en hvilken som helst annen tid enn den vi avtalte. Hadde de i tillegg kommet en dag jeg spesifikt sa at overhode ikke passet så hadde jeg blitt så sur at gubben nok hadde måttet stagge meg litt. Hadde jeg vært hjemme når de kom hadde jeg sagt at jeg ikke kunne ta imot dem nå, og at de fikk komme tilbake en annen dag. Hadde noen levert ut tingen(e) mens jeg var ute hadde jeg vært grundig fristet til å sende en skarp melding eller mail, men det vet jeg mannen min hadde stoppet meg i å gjøre ;-) Så sur er mildt sagt ;-) Må nevnes at jeg har historiens korteste lunte også da!
ana baroma Skrevet 30. juni 2008 #7 Skrevet 30. juni 2008 Tja, da hadde vedkommende fått varen litt skitten og slikt da... Hadde vel ikke gjort noe nummer utav det. Har egentlig god erfaring med finn.no, men man skal være klar over at folk ikke nødvendigvis har de samme sperrene og sosiale intelligens som en selv:)
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 1. juli 2008 jeg liker å gi fra meg ting ordentlig, så jeg var irritert. trekket på sengen var klissvåt, akkurat tatt ut av maskinen....skulle jo ha det tørt, og gå over det sånn skikkelig men.... det var irriterende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå