Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Ikke noe som går langt inn, men som en kan bruke som oppvarming før sex.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 Takk for svar. Jeg tenkte på noe man kjøpe, som man kan ta på under klærna for oppvarming. Har lite lyst for tiden, men vil ikke la det gå utover sambo. Jeg har lest om Love-Shell, kuler... Noe å anbefale?
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2008 #5 Skrevet 2. juli 2008 Herregud, så mange dumme svar... Kan dessverre ikke hjelpe deg, men se på www.kondomeriet.no kanskje du finner noe der.
Mammaen til Turid Skrevet 2. juli 2008 #6 Skrevet 2. juli 2008 www.erotikknett.no ta deg en tur innpå forumet der.. der får du SERIØSE svar..
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2008 #7 Skrevet 2. juli 2008 Jeg har en liten vibrator, den ser ut som et egg. Bruker den kun utenpå og den er helt himmelsk:-) Brukes både med og uten mann. Den har jeg kjøpt på kondomeriet.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2008 #8 Skrevet 15. juli 2008 Massasjestav som du kjøper på elkjøp eller noe. De er sterke og gir orgasme fortere enn du klarer og reagere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå