Gjest Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Hvor mye kan man gi til 4 mnd gammel gutt? Er litt hard i magen etter å ha fått litt grøt.
Gjest Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Gi etter behov. Start med noen ts og øk gradvis. Kjenner noen babyer som kun trengte 2-3 ts sviskesaft for å få fart på magen. Min måtte ha ihvertfall 125 ml (gitt på flaske hvor jeg klippet ekstra stort hull i tuten for at den ikke skulle gå tett av "grumset" i safta). Prøv dere frem.
Gjest Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 Oki, da prøver vi oss frem.. fikk litt i bunnen av en flaske i stad, sugde som en gal, men kom jo ikke så mye ut. Så jeg åpnet lokket og helt det i ham... han svelget som en gud...synes det var fryktelig godt :-) Får se om det får fart på ting.. ble en del promping etterpå hvertfall.:-D
Gjest Skrevet 30. juni 2008 #4 Skrevet 30. juni 2008 jeg gjorde noe lurt i dag, syns jeg selv ihvertfall, jeg får henne ikke til å drikke det lenger, så jeg blandet det rett i grøten.. og da gikk det unna gitt....
Gjest Skrevet 30. juni 2008 #5 Skrevet 30. juni 2008 Har tenkt tanken jeg også, men så tenker jeg at han kanskje ikke vil ha grøt uten sviskesaft senere, men lurt hvis han plutselig ikke vil ha det ja.
Gjest Skrevet 30. juni 2008 #6 Skrevet 30. juni 2008 må variere litt ja... for at de ikke blir vant til det... ;oD
Gjest Skrevet 30. juni 2008 #7 Skrevet 30. juni 2008 Jeg har gitt grøt både naturell, med sviske og annen frukt fra mini var liten, og det har aldri vært noe problem at han ikke ville spise "vanlig" grøt. Så jeg hadde ikke kviet noe særlig for å ha svisken i grøten om han ikke vil ha på skje eller flaske ;-)
Gjest Skrevet 30. juni 2008 #8 Skrevet 30. juni 2008 Så langt elsket han det hvertfall... :-) han elsker alt han får smake på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå