Gå til innhold

Nok en tur innom føden i dag.


Sessa ruger igjen...

Anbefalte innlegg

Fikk en kontroll time i dag etter lørdagen og bt og blodprøver var fine, litt eggehvite i urin. Men legen skremte meg skikkelig (med viten og vilje!!). Hun ga meg streng beskjed at om jeg ikke passet på meg selv og slappet av så kom jeg til å ende opp med å ligge på sykehuset. jeg skal derfor helst ikke kjøre bil, handle, være sosial, tenke på å rydde og vaske, ha noen avtaler (utover lege selvf.)... Jeg skal helst ligge mest mulig i ro og gjerne sove litt på dagtid. Det sier seg selv at det ikke er så lett når jeg er hjemme med Linea så nå ser det ut til at mamma hjelper meg i morgen og at nt tar ut egenmelding fra onsdag og ut uka før han tar ferie fra neste uke. Var på sykehuset i 2,5 time pga laaaang ventetid. Kjente at jeg var temmelig sliten etterpå, både fysisk og psykisk. Fælt å skulle ligge i ro når jeg egentlig er frisk, på et vis. Håper bare ikke han drøyer med å komme ut, for å ligge pal i flere uker vet jeg ikke om jeg er så keen på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi da Sessa! Men nå må du være flink å høre på legen! *meget streng lærerstemme!*

 

Håper du slipper å ligge lenge. Er jo blitt så varmt igjen og, ikke kjekt når man er fødeklar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...