Gå til innhold

Mannen min lider av et syndrom..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg-fikk-aldri-noe-da-vi-var-på-ferie-og-parker syndromet, så nå overøser han snuppa med ting og tang og is og kjærlighet og penger til boder på feks tusenfryd.

 

Var på Tusenfryd i dag, og han spør om hun vil trekke forundringspose. Svaret er nei, det ville hun ikke. Men hvem overtaler? Er ikke det litt feil? Trodde barnet skulle overtale pappaen til å få, ikke pappaen overtale barnet...

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*flire*

 

Kanskje jeg skulle begynt en støtteforening for slike? Lider nemlig av mye samme syndrom som mannen din, hehe...

Skrevet

Kjenner til den der. Pappa har det samme syndromet, og eg var egentlig ganske forsiktig av meg. Han plasserte meg gjerne i ein lekebutikk og sa: kva vil du ha. Så var det å leite da....eg fant alltid noko lite noko, rare ungen. No har eg lært verdien av å arbeide for det ein har også, eg er ikkje berre bortskjemt....Det vart folk av meg og. Jenta di er heldig som har snill pappa =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...