~sjiraff~ Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Jeg-fikk-aldri-noe-da-vi-var-på-ferie-og-parker syndromet, så nå overøser han snuppa med ting og tang og is og kjærlighet og penger til boder på feks tusenfryd. Var på Tusenfryd i dag, og han spør om hun vil trekke forundringspose. Svaret er nei, det ville hun ikke. Men hvem overtaler? Er ikke det litt feil? Trodde barnet skulle overtale pappaen til å få, ikke pappaen overtale barnet...
Gjest Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 *flire* Kanskje jeg skulle begynt en støtteforening for slike? Lider nemlig av mye samme syndrom som mannen din, hehe...
hit og dit Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 Kjenner til den der. Pappa har det samme syndromet, og eg var egentlig ganske forsiktig av meg. Han plasserte meg gjerne i ein lekebutikk og sa: kva vil du ha. Så var det å leite da....eg fant alltid noko lite noko, rare ungen. No har eg lært verdien av å arbeide for det ein har også, eg er ikkje berre bortskjemt....Det vart folk av meg og. Jenta di er heldig som har snill pappa =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå