Gå til innhold

Jeg er så glad!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen min har i 6 mnd pratet om å skilles. Vi fant ikke tilbake til hverandre, følelsene var borte, sex var en ting vi gjorde hver for oss. (ikke med andre, men alene)

Vi hadde ikke hatt sex med hverandre på 4 mnd, og vi deler fortsatt seng. Så fikk vi heldigvis litt tid for oss selv denne helgen. Litt smått startet følelsene og komme. I går kveld hadde vi sex med hverandre igjen. I dag da jeg var på jobb savnet jeg han.

Ååååå, det er så herlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til. Kjemp på!! Det er det som gir dyp lykke.

Skrevet

Håper du har rett.

Takk

 

"Forelskede HI"

Skrevet

Det er alltid koselig å høre sånne historier, lykke til videre:-)

Skrevet

Vil og ha det sånn, føler "gnisten" mangler:-(

 

Lykke til Hi:-)

Skrevet

Gnisten, min venn anonym 2038 kommer nok og går hele livet. Hvis du ikke innser dette bør du ikke gifte deg. Da lover du nemlig noe du ikke vil være i stand til å holde. Holder en stoooor knapp på Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...