Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Jeg og mannen min har i 6 mnd pratet om å skilles. Vi fant ikke tilbake til hverandre, følelsene var borte, sex var en ting vi gjorde hver for oss. (ikke med andre, men alene) Vi hadde ikke hatt sex med hverandre på 4 mnd, og vi deler fortsatt seng. Så fikk vi heldigvis litt tid for oss selv denne helgen. Litt smått startet følelsene og komme. I går kveld hadde vi sex med hverandre igjen. I dag da jeg var på jobb savnet jeg han. Ååååå, det er så herlig.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Lykke til. Kjemp på!! Det er det som gir dyp lykke.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #4 Skrevet 30. juni 2008 Det er alltid koselig å høre sånne historier, lykke til videre:-)
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #5 Skrevet 30. juni 2008 Vil og ha det sånn, føler "gnisten" mangler:-( Lykke til Hi:-)
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #6 Skrevet 30. juni 2008 Gnisten, min venn anonym 2038 kommer nok og går hele livet. Hvis du ikke innser dette bør du ikke gifte deg. Da lover du nemlig noe du ikke vil være i stand til å holde. Holder en stoooor knapp på Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå