Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk en nydelig gutt i oktober 07.

Noen som vil møtes?

Bor i Stokke.

  • 5 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei, jeg er fra vestfold. bor på revetall. Jeg er vel kansje ikke den som er mest aktiv her da jeg netopp har oppdaget denne siden :)

 

jeg har ei jente som er født i februar 07 og en gutt som er oså født i februar men i 2000.

  • 2 måneder senere...
Skrevet

Bor i Hvittingfoss, så er "nærmeste nabo" :D

Har en gutt født januar 08.

Siden vi ikke kjenner så mange andre med små barn, hadde det vært koselig å møte noen...

Vet ikke om kafètur er tingen, eller har noen andre forslag? Kanskje trilletur, om deres fortsatt liker seg i vogn?

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...