Sommerfulgen Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Ønsker å selge min Avent sterilisator for kr 200,-. Rask og enkel måte å sterilisere flasker og smokker på )
Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Lurte på om jeg skulle skaffe meg en slik ja.. Hvor bor du?
Sommerfulgen Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. juli 2008 Jeg bor i Sandvika. Glemte å skrive at det er til micro, men vi har ikke micro denne gangen, så da får jeg ikke benyttet meg av den (. Kjøpte den rett før jeg datteren vår sluttet med flasker så den er meget lite og pent brukt.
Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 1. juli 2008 #4 Skrevet 1. juli 2008 Høres veldig bra ut :-) Er det denne: AVENT Sterilisator Micro Express II ?? Tror jeg skal slå til hvis det er denne :-))
Sommerfulgen Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. juli 2008 Den heter Avent sterilisator Express og ser slik ut...se link... Vet ikke om det er denne du mener... http://www.avent.com/se/sv/sterilisers_microwave_steriliser.php
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå