stratosen_er mamma_ Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 regner meg at jeg skal ta ks...skal ned på UL igjen den 16.juli for å bekrefte d da....ser du når d blir ks på meg?? kjønn? og hvordan jeg takler ks.... og tiden min frem til fødsel...blir den tung?? f.13.04.83 takk:)
Aventis Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Hei du! Får det bra med deg? Føler du sliter litt på slutten ja... Det blir nok litt tungt.. Føler det blir ks rundt 29.juli, kanskje litt før... Ungen er nok litt tung føler jeg ja, rett under 4 kg tenker jeg....!
stratosen_er mamma_ Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. juni 2008 ser d ut som jeg får sv.skapsforgiftning? Jenta/gutt?
Aventis Skrevet 30. juni 2008 #4 Skrevet 30. juni 2008 Nei, ikke sv. forgiftning får jeg opp.... Men føler problemer med bekkenet, og med at du er så tung på slutten..(Har du mye vann?) Føler fortsatt det er en gutt, altså!! Hehe! Er det ikke jente alle andre sier?...
stratosen_er mamma_ Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. juni 2008 uff vil ikke vere tung...har nok litt vann ja..og problem med rygg/bekken... nei er delte meninger om kjønn... ser du noe ang fødsel, takler jeg ks ok?
Aventis Skrevet 30. juni 2008 #6 Skrevet 30. juni 2008 Ja.. Har skrevet det til deg før og, at du er ganske sliten før ks, og en liten periode rett etter, men føler du får god hjelp, og du kommer deg fort igjen... Ser du noe spesielt på meg idag? 120787
stratosen_er mamma_ Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 30. juni 2008 noe spes du lurer på da? ser en overraskelse rundt deg i midten av mnd...får ikke vite hva det er men det er noe hyggelig vertfall:) ellers ser d ut til at du får en fin sommer:)
Aventis Skrevet 30. juni 2008 #8 Skrevet 30. juni 2008 Er veldig spent på sommeren!! Vi skal kjøre laaangt på ferie! Hmm, har bursdag midt i mnd da, så kanskje det er noe som skjer da? Spennende, spennende.. Vi har nettop forlovet oss.. Holder forholdet vårt? Vi krangler en del...:S
stratosen_er mamma_ Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 30. juni 2008 liker ikke si hverken sånn eller sånn om forhold, fordi d avhenger av så mange ting...ser at dere diskuterer og krangler litt men tror d er litt av det som skaper følelser og energi i forholdet deres....ser ut som det forholdet varer, slik jeg ser d nå vertfall....bare viktig å lytte litt til hverandre også...ikke bare overkjøre:)
Aventis Skrevet 30. juni 2008 #10 Skrevet 30. juni 2008 Nei, skjønner det egentlig.... ja, har en god tro på at det holder jeg og, og du har helt rett i det du sier, at det skaper følelser og energi i forholdet vårt! Som regel ender det jo opp med at vi bare må le av hele greia da, så er jo greit sånn! Tusen takk skal du ha! Du, klarer du forresten å se om stallen vår er "rensket" nå? Har blitt renset ut der to ganger nå. Alle forsvant ikke første gangen....
stratosen_er mamma_ Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #11 Skrevet 30. juni 2008 føler at det kanskje er igjen en sjel enda....men det er ikke en farlig en...bare en som passer på...men du kan nok merke det litt på hestene enda...de har ikke glemt det som har vært så de er nok litt nervøse enda..men d kommer seg...føler at til høsten så er det mye bedre:)
Aventis Skrevet 30. juni 2008 #12 Skrevet 30. juni 2008 Okei, men det høres bra ut! For etter første gangen stallen ble rensket, så ble det MER bråk etterpå..:S Klarer du se om det har vært noen farlige der?...
stratosen_er mamma_ Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #13 Skrevet 30. juni 2008 farlig og farlig....jeg vet ikke...men det har ivertfall skremt hestene veldig! så jeg føler at d har vært mye negativ energi der....ser en gammel mann som sikkert har vært en av de verste...ser ut som han kan ha mishandlet hestene på et vis...uff...nei jeg vil ikke se mer på det...men føler bedre energier der nå men skjønner godt at d har vært mye uro der.... er d en svart eller mørk brun hest som har vært spesielt redd/vanskelig eller hva jeg skal si....??
Aventis Skrevet 30. juni 2008 #14 Skrevet 30. juni 2008 Ja, er nok veeldig mye som har skjedd i denne stallen.... Hmm, er to brune hester som har stått i stallen... Mona, som den ene heter vet jeg at var litt nervøs når hun stod inne, men og Boyen, som stod inne litt her hin dagen, og da sparket han i døren og bare ville ut....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå