Gå til innhold

Bringebærbladkapsler = flere / sterkere kynnere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har begynt å gå på bringebærbladkapsler nå, er i uke 38. Jeg merker jeg har mye mer kynnere nå, men det kan jo være fordi jeg også begynner å nærme meg termin.... Har dere merket noen sammenheng? Jeg tar forøvrig bare halv dose av det som står på boksen, siden jeg merker så utrolig mye kynnere nå... Vet ikke om det har noe å si, men...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tar kapslene, har ikke merket noe til kynnere ennå. I mitt forrige svangerskap tok jeg også kapslene, men hadde ikke kynnere i det hele tatt...i alle fall ikke som jeg kjente. Og riene mine startet fem timer før jenta mi var ute.

Tror det er litt individuelt. Jeg får vel kynnere etter hvert jeg og ;-)

Skrevet

jeg ha drikki bringbærbladte noen uker og gikk over på kapslene nå,og da merket jeg at jeg fikk mer kynnere ja..magen blir hard som en fotball:)

Skrevet

Tenkte faktisk akkurat på å legge inn et innlegg om dette selv! jeg er i uke 35, har hatt kynnere i mange uker men de siste dagene har de vært tilstede konstant, livmora slapper kun av når jeg ligger rolig. Startet med bringebærkapsler for ca 10 dager siden. Vet ikke om det er noen sammenheng men er en veldig interessant teori!! :)

Ringte forøvrig føden tidligere i kveld fordi det er sånn merkbar forandring, de sa at jeg trenger ikke ta spesielt hensyn til kynnerne med mindre de blir vondere ( er nå ubehagelige pga øm mage)

Skrevet

Jeg får ikke kynnere av det. Merker generelt ikke noe til kynnere jeg da. Ikke til rier (åpningsrier) heller... så jeg er vel ikke noe å sammenliknes med...

Skrevet

Ulike erfaringer altså. Jaja... Bare 18 dager igjen til termin nå, så jeg håper noe kunne komme til å skje om ikke så altfor lenge....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...