ntnjen Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Lurer fælt noen som har erfaring me dette fra tidliger fødsler? eller har tenkt muligens å bruke det på bebisen1?
anette&tutta mari :) Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 jeg skal bruke det på baby'n har kjøpt inn 12 stk one size bum genious, 2stk Fuzzi Bunz, samt 8 stk gammeldagse brettebleie og PUL-trekk, rispapir og tilogmed vaskenøtter som de kan vaskes med (bruker dette på vanlige klær og - er frelst!!). gå inn på bleieboden.no - kjemperask service og fine priser! gleder meg til å starte om ca 5 uker:)
irdilenji-jente-og-gutt Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 vi har brukt tøybleier hele veien på vår datter på to år og er veldig fornøyd med det. Vi begynte med brettebleier fra nøstebarn, har sydd noen formsydde selv + kjøpt fra nøstebarn og totsbots. Vi har brukt mest ullbukser utenpå, men også noe PUL-trekk i det siste (barnehagen likte de bedre). Det er enklere med formsydde når barnet blir mer bevegelig og ikke vil ligge på stellebordet f.eks.
Makko med to små gutter Skrevet 30. juni 2008 #4 Skrevet 30. juni 2008 Har ingen erfaring, men har tenkt til å bruke det ja. -Har 12 prefold ("ferdigsydde brettebleier") - To varianter av lommebleier (en Fuzzi Bunz og en BG onesize) - En prøve på en formsyddbleie (den ser ganske enkel ut, så liker vi den kommer jeg nok til å sy noen slike selv) - Vanlige brettebleier (- blir vel mer kriseløsning) -Har 5pul trekk. Skulle gjerne hatt noen gode ulltrekk, -spes. til natt, men jeg kan ikke strikke...
mmagdalena Skrevet 30. juni 2008 #5 Skrevet 30. juni 2008 Vi prøver oss også på tøybleier. Har ingen erfaring, men de vi kjenner som har brukt det har vært veldig fornøyde. Vi satser på brettebleier som nyfødt og så har vi endel lommebleier som vi kan bruke etterhvert. Har strikket endel ullbukser, men måtte bare kjøpe noen PUL-trekk, er jo så innmari søte!!! Fant mye på kittykins.co.uk, de leverer raskt og har ok priser. Synes det er fint å prøve tøybleier ihvertfall, mange fordeler som jeg mener veier opp for noe mer tøyvask.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå