♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Skal lage en sang som skal synges for hun jeg skal være forlover til i sommer. Men klarer ikke å dikte en sang. Den skal synges i utdrikkningslaget da så skal være morsom kanskje. Må inneholde: Ida (navnet til bruden), venner samlet, spise, mat, hun er snill og til å stole på. Håper fremtiden bringer lykke for ektekapet og familien hennes:-) Anyone, please hehe:-)
Odine! Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 har du valgt melodi? Kanskje jeg kan hjelpe deg på vei. Det gøyeste er egentlig å få med masse interne ting, men det kan jeg ikke hjelpe deg med...
♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. juni 2008 Jeg gikk meg over sjø og land tenkte jeg på:-) har flere stikkord da!!
♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. juni 2008 Plassen vi skal være på under sangen kaller vi for Thorshaugen med sauer og kuer. Må ikke bråke på kvelden på festen, for da kan de merkligste ting skje. Ble hentet i traktor fra morgenen av.
Gjest Skrevet 30. juni 2008 #6 Skrevet 30. juni 2008 Idas sang mel jeg fikk av min pappa.. Hun fikk av sin "Roger" et spørsmål, om di ikke gifte oss skal Selvsagt sa hun ja, et bryllup er jo bra og Roger er den hun vil ha tenk nå blir det bryllupsfest vær velkommen hver en gjest vi håper på et lystig lag der vi feirer Idas dag 2. Roger traff jammenmeg blink han et bedre catch finnes nok knapt ei berte snill og god, så yndig og så ven så herlig, så god og så pen tenk nå blir det bryllupsfest vær velkommen hver en gjest vi håper på et lystig lag der vi feirer Idas dag 3Vi ønsker deg lykke til, Ida vi gleder oss sammen med deg håper dere får mange gode år og noen små når tiden går tenk nå blir det bryllupsfest vær velkommen hver en gjest vi håper på et lystig lag der vi feirer Idas dag
♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 30. juni 2008 Såå fin da:-) Dette blir en sang vi skal ha i utdrikkningslaget hennes da så tenkte å ha litt tull i den hehe:-) Så snille dere er som hjelper meg altså:-))))Tenkte kanskje melodien : jeg gikk meg over sjø og land
Odine! Skrevet 30. juni 2008 #9 Skrevet 30. juni 2008 Hun gikk seg over sjø og land (eller prøve å bake inn hvor de møttes her) og fant til slutt en ekte mann han flørtet så og sa som så: Deg kan jeg ikke glemme: blir du med til "hans navn"-land, til xxx-land, til xxx-land For jeg tror at du duge kan og passer godt i xxx-land (evt bruke noe internt om ham - "snuseland" "volvoland" "danseland", "koseland" - ELLER noe mer vovet siden det er ete utdrikningslag) Nå sitter hele gjengen her og synger om hvor snill du er
blåbæret Skrevet 30. juni 2008 #10 Skrevet 30. juni 2008 Hva med Emil sangen som melodi da? Hør nå gode venner hør på hva jeg vil fortelle om en god venninne og Ida heter hun. Sammen har vi vokst opp sammen har vi opplevd mye og som beste venn er hun virkelig et funn Åh jøye meg på traktoren der kjørte de deg opp på Thorshaugen der sa det stopp vi vet vi får det topp! også videre....
♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #11 Skrevet 30. juni 2008 Thaaaaaaaaaaaaaaanxx nå får jeg sove godt i natt. Så snille dere er:-) jippijuhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu. Kooooooos og klem:-)))))))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå