Gå til innhold

kan dere hjelpe meg litt??


Anbefalte innlegg

Skrevet

her vondt i korsryggen.. ubehagelig, føler eg går litt rart men det er ingen andre enn eg som legger merke til det.. når eg bøyer meg får å plukke opp ting kommer det klikk lyder i hoftene eller rundt der et sted.. er dette en begynnelse på bekkenløsning??? syns det er litt ekkelt når det er nederst i ryggen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke om det er noe hjelp, men jeg har hatt vondt i korsryggen fra jeg var 5 uker til nå, snart 8 uker. Tror det er ganske vanlig med vond rygg, men kanskje du burde sjekke det siden det klikker og sånn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...