Mamma til tre gutter Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 her vondt i korsryggen.. ubehagelig, føler eg går litt rart men det er ingen andre enn eg som legger merke til det.. når eg bøyer meg får å plukke opp ting kommer det klikk lyder i hoftene eller rundt der et sted.. er dette en begynnelse på bekkenløsning??? syns det er litt ekkelt når det er nederst i ryggen..
Dodlimammatil2 Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Jeg vet ikke om det er noe hjelp, men jeg har hatt vondt i korsryggen fra jeg var 5 uker til nå, snart 8 uker. Tror det er ganske vanlig med vond rygg, men kanskje du burde sjekke det siden det klikker og sånn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå