Gjest Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 HURRA! da er jeg i kategorien FØDEKLAR! Trenger ikke akkurat føde i kveld kjenner jeg, men nå kan det jo skje når som helst egentlig. Førstemann kom 2 uker før termin, så nå er jeg spent på når neste kommer i forhold til termin! ha en fin kveld alle sammen!
Isalita Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Gratulerer!! Ikke lenge igjen nå. Kommer snart etter, jeg har termin 27.juli. Kanskje du er mamma til 2 om en uke, hvis den lille er tidlig ute, som førstemann... ;o) Ha en fortsatt fin kveld! : )
Ella78 m/ A&M Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 Jeg har termin to dager før deg, ser jeg. Det er herlig å endelig være "fødeklar"!! Hvor ble det av tida?! Husker rundt juletider, da trodde jeg aldri jeg skulle komme hit, dagene bare sneglet seg av sted. Men poff, så er vi her!! Snart er junior her! Hurra!!
mamma21*Har født* Skrevet 30. juni 2008 #4 Skrevet 30. juni 2008 Når kan man egentlig kalle seg for fødeklar ?
blir gal Skrevet 30. juni 2008 #5 Skrevet 30. juni 2008 Jeg har også 21 dager igjen:-)og godtesyk som F.Svær og tung ja.Skulle ønske det skjedde no mer der inne snart.nesten så jeg ønsker mer smerte.
21 JULI =) Skrevet 30. juni 2008 #6 Skrevet 30. juni 2008 Vi har termin samme dag, så da er jeg og føøøøødeklaaar=D Har hatt mye menssmerter og vonde kynnere den siste uken, så ting begynner å forbrede seg tenker jeg! gleder meg til å treffe min lille prinsesse!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå