Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 jeg har skrevet han opp får snart 8 mnd siden. d er gått til tingretten.. har ringt til de og spurt om d har skjedd noe,da fikk jeg til svar at nå skulle de sende ut brev til politie om at de kunne hente han.. jeg ringte for vel 3 uker siden.. da spurte jeg om d ble gjort før ferien,og d skulle bli gjort sa de.. har ikke hørt noe fra de ennå.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 da tar det nok ikke så mye lenger tid..Gikk fort her hvertfall etter at jeg fikk brevet,men da skrev han under-før dem måtte hente han..Kjedelig den der:( Håper det ordner seg snart da:)
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 takk for svar.. jeg håper d snart er fedig får å si d sånn.. litt lei nå. skjønner ikke at han bare kan møtt opp. må jo ikke være noe særlig å bli hentet av politie.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #4 Skrevet 30. juni 2008 nei,det kan det ikke være..men tror ikke de ser alvoret i det før det skjer liksom.Men han her ble tydligvis redd for det da,siden han bare skrev under papirene rett før det gikk så langt..Men at han skrev under har ikke betydd noe her da-utenom at det står et navn på fødselsattesten...Han vil ikke ha noe med lille å gjøre fordet.Men sånn er det,ingenting å gjøre med det:p
vårina Skrevet 30. juni 2008 #5 Skrevet 30. juni 2008 Hei. Er i samme situasjon som dere.Fikk ei nydelig jente for 6 uker siden. Bf vil ikke ha noe med oss å gjøre. Har oppgitt ham som far og har vært på ett møte hos Nav. Hun sa at han ville få brev i posten.Var det dna test politiet skulle hente ham for?..utroligt at det kan gå så lang tid som du skriver. Håper det går fortere her.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #6 Skrevet 30. juni 2008 tror ikke han heller kommer til å stlle opp får å si d sånn,men da står d på papiret.. merke jeg sliter veldig når andre får unger,alle er liksom såglade og fornøyde og alt er bare stas. med familie på begg sider og sånn. d er vær gang noen jegkjenner får unger så får jeg e skikkelig nedtur.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #7 Skrevet 30. juni 2008 ja er DNA test de skal hente han for... saken lå 5 mnd hos NAV før den ble sendt til tingretten.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #8 Skrevet 30. juni 2008 du får kopier av brevene de sender han,så du vet hva han får når han får det:)Siste brevet jeg fikk var det der det sto at saken går til tingretten,innen en viss tid-svarer han ikke på det kan dem hente han får å få tatt en dna test av han.Kan faktisk gå så langt..men ofte ser dem alvoret før det skjer da!
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #9 Skrevet 30. juni 2008 Ja var d brevet jeg også fikk.. har bare ringt litt mange ganger til nav:) har vel ringt 3 ganger til tingretten.må høre hvor saken står.. syns d er dårlig at vi ikke får mere info mens saken holder på.. at vi må ringe å undersøke d selv..
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #10 Skrevet 30. juni 2008 er sånn her og,stiller ikke opp i det hele tatt-vil nok fortsette å være sånt og..Må bare gjøre det beste utav situasjonen..Jeg kjenner den litt jeg og når andre leker lykkelig familie-føler meg gjerne litt alene da.Men så har dem problemer og da,som vi slipper som er alene.Så da kan jeg være litt glad for at jeg er alene-men det er opp og ned da,men jeg vil ikke si jeg sliter da,syns faktisk livet mitt er fint jeg nå,trives liksom. Men selfølgelig,skulle gjerne hatt en å støttet meg på,hatt en armkrok-avlastning og det som hører med..Men,ikke no å gjørra med:p
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #11 Skrevet 30. juni 2008 jeg fikk god informasjon jeg...eller dvs-et par ganger måtte jeg ringe dem for å høre hva det ville si det som sto i breva og sånt:PMen da fikk jeg god forklaring på hvordan det lå an,hva som ville skje videre og sånt:)
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #12 Skrevet 30. juni 2008 sliter ikke ellers,er bare me en gang de har fått en liten.. men etthvert glemmer jeg d igjen.så er alt bra,men er når de er klar for å føde og ligger på fødestuen og etter at den lille har kommet ut og alle skal opp å besøke de på sykehuset å sånn,jeg sliter me. jeg har d kjempe koselig sammen me min sønn og koser meg masse me han:) men skal bli deilig når den farskapsaken blir ferdig.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #13 Skrevet 30. juni 2008 håpe det ordner seg snart da,en ting mindre å bekymre seg for:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå