Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet? Bør jeg være kritisk til tidlig ultralyd hvis det kun er for å berolige meg selv? er 7 + 3.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter det jeg har hørt skal det ikke være skadelig. Legene er veldig forsiktige på innvendig UL og hadde det vært farlig,så hadde vel legene begrenset UL'ene... Jeg har hatt 4 UL hittils i svangerskapet, og skal ha en til i uke 32. Deter pga. SA og min alder å gjøre...

 

Uansett, Lykke til! Og ikke minst, kose deg med magen =)

Skrevet

Leste et svar fra en gynekolog et sted, tror det var på lommelegen.no hvor det ble svart at det var helt ufarlig med UL. Både innvendig og utvendig. Hun hadde aldri hørt om at noen hadde fått skadet fosteret ved UL.

Skal på tidlig UL selv i overimorgen:) Har ingen betenkeligheter med det. Gjør det kun for å roe meg selv, og sjekke at alt er ok.

Skrevet

De hadde neppe utført ul så tidlig hvis det var skadelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...