lillan80 Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 noen som vet? Bør jeg være kritisk til tidlig ultralyd hvis det kun er for å berolige meg selv? er 7 + 3.
KaWi Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Etter det jeg har hørt skal det ikke være skadelig. Legene er veldig forsiktige på innvendig UL og hadde det vært farlig,så hadde vel legene begrenset UL'ene... Jeg har hatt 4 UL hittils i svangerskapet, og skal ha en til i uke 32. Deter pga. SA og min alder å gjøre... Uansett, Lykke til! Og ikke minst, kose deg med magen =)
JulieF*Victoria* Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 Leste et svar fra en gynekolog et sted, tror det var på lommelegen.no hvor det ble svart at det var helt ufarlig med UL. Både innvendig og utvendig. Hun hadde aldri hørt om at noen hadde fått skadet fosteret ved UL. Skal på tidlig UL selv i overimorgen:) Har ingen betenkeligheter med det. Gjør det kun for å roe meg selv, og sjekke at alt er ok.
Bic&Bac Skrevet 30. juni 2008 #4 Skrevet 30. juni 2008 De hadde neppe utført ul så tidlig hvis det var skadelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå