Kjukka Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Hun står ute å sliper terrassen sin med en jævla vinkelsliper. Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhr... så skal hun vel ta andre siden etterpå, der snuppa mi akkurat har lagt seg. Er ett sykt lydnivå... Hjelpes!!! Måtte bare få det ut!! @##@§§§@£@£$€
Spanskeflua Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 Det hamrer og smeller og banker og borer Jeg får ikke sove for naboen bygger seg hus han bygger seg hus Hva er det han skal med et så digert hus det er dobbelt så stort som vanlige folk har han er gær'n han er gær'n Å den jævla naboen Jeg hater huset til naboen min han er så fisefin Og skulle gjerne skyte'n jeg hater huset til naboen min åja De skriker de gaper de maser og griner de avler jo unger som en farm med kaniner jeg blir gær'n jeg blir gær'n Snørra renner ingen har tenner skulle tru det var innavl hele slitne gjengen jeg blir gær'n jeg blir gær'n Å den jævle naboen jeg hater unga til naboen min de er noen grisete svin Oh skulle gjerne skyte dem jeg hater synet av naboen min åja Mazda og Datsun og Volvo og Opel ingenting holder på typer som han han må ha mersje han må ha mersje Hva er det han skal med en så diger bil den bruker jo tiliter bensin på milen den jævla naboen å naboen Å den jævla naboen jeg hater huset til noboen min han er så fisefin oh skulle gjerne skyte'n jeg hater synet av naboen min åja Å den jævla naboen jeg hater unga til naboen min de er noen grisete svin oh skulle gjerne skyte dem jeg hater synet av naboen min trallala kom bare på denne plutselig=)
temi & keli Skrevet 30. juni 2008 #4 Skrevet 30. juni 2008 Kjære deg.. Klokka er ikke halv åtte en gang da.. Skjønner at unger kan ha problemer med å sovne i sånt bråk, men det tar heldigvis ikke lange tida før de venner seg til det.. Hilsen meg som har to unger som ikke takler bråk, MEN som samtidig skjønner at det er etter middagstid folk faktisk har mulighet for å få gjort noe.. De får jo kjeft hvis de bråker i helgene også, mener jeg..
Kjukka Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. juni 2008 Ja, jeg skjønner jo at det må bli gjort nå, men det var bare sååå jæææææææævli høyt... Godt hun må gi seg etter kl. 21 uansett
Kjukka Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 30. juni 2008 Ja, men det er alminnelig støy det, ikke støy fra en sinnsyk vinkelsliper el. gressklipper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå