Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lille på 9 uker er allerede ganske flat i bakhodet, jeg prøver å variere liggestillingene hans i løpet av dagen slik at bakhodet avlastes.

Er det helt uungåelig at de blir flate i bakhodet, og går det litt ut igjen av seg selv når de blir eldre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

han var flat på høyere side,men nå 4 mnd er han normal igjen:=)

det gjevner seg ut etterhvert som de endrer stillinger.

Skrevet

min er 6.uker og flat på begge sidene :P gutten min kommer til å få 4.kantet hode :P

Skrevet

Tror det er ganske normalt at babyer som ligger på ryggen blir flate i bakhodet. Det endrer seg etterhvert, blir ikke flat i bakhodet for alltid ;-)

Mine tre barn er ikke/har ikke vært rygg-sovere, så de har alltid hatt fin hodefasong.

Skrevet

gutten min på 3 mnd er helt "flat "på høyre side.Jeg har gjort alt for at han ikke skulle bli det fra fødsel av. Broren hans på 3 år er nemlig helt flat høyre side enda....

Fikk anbefalt en helt ny type pute laget til våre små med dette problemet av fysio på helsestasjonen. Brukt den i1 1/2 uke nå og synes jeg ser forandring.

Skrevet

sjekk www.kiss-kidd.no bare for sikkerhets skyld....

Skrevet

å.. hva heter puten??

min ene tvilling er flat på høyre side. har favorittside. går til fysio. anbefales at de ligger masse på magen.. !!

Skrevet

Jenta mi har bittelite kulerundt hode ( kjempesøt da :-) ) og ligger mye på ryggen. 6 måneder nå snart, men har ikke blitt flatt. Til gjengjeld har hun ingen hår akkurat på bakhodet :-)

Skrevet

babydorm-pute. Bestillte den på Barneklinikken (Munchs gate 7, 0165 oslo) husker desverre ikke tlf.nr. Koster 350 kr pluss porto. Bestillte ene dagen lå i postkassa dagen etterpå.

Skrevet

Jenta mi har ikke blitt noe flat i hodet, men så har hun hele tiden likt godt å ligge på magen så hun har fått mye variasjon og hun har heller aldri vært av typen som sov lenge slik at hun har ikke ligget lenge av gangen på ryggen. Men vi kjenner flere med babyer som tidlig ble flate i bakhodet. Jeg tror nok noen blir det lettere enn andre. Hvis det bare er snakk om litt flathet så pleier det å gå tilbake igjen, særlig hvis man er bevisst på å bytte stilling og la de ligge mye på magen etc. Men jeg vet om noen som var veeeldig flate i hodet som babyer og de er det fortsatt nå som de ikke er babyer lenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...