Lykkeliten86 Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Gutten min får mme, og jeg lurer på noe ang malt: Får babyen deres malt i melka til hvert måltid ? Eller i en flaske en gang til dagen ?
Lille`mor & lillebøll Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Får i hver flaske. 1 ts per flaske.
skimre Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 Man bør ikke bruke malt i hver flaske, det kan etterhvert virke mot sin hensikt! prøv uten noe som helst, men vær obs på at mini bæsjer hver dag, det er absolutt ikke alle som trenger noe som helst for å få avføring, som jo er den eneste grunnen til å bruke malt. lactulose er et godt alternativ til malt, og også litt sunnere. det fås på apoteket, og kan tilsettes i flaska om du merker at det går et par dager uten avføring. noen trenger et par ml hver dag
Lykkeliten86 Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. juni 2008 Takk:) ja jeg prøvde uten malt i begynnelsen. men da gikk d noen dager før det kom avføring og når det kom noe, så var den utrolig hard. så jeg har begynt med malt i mellka. har til nå bare hatt 1.ss i 1 flaske til dagen. men tenkte jeg ville høre litt med dere med erfaring hvordan dere gjør det og hvordan det skal gjøres. ingenting hadde vert bedre enn viss gutten min hadde klart seg uten.
Gjest Skrevet 30. juni 2008 #6 Skrevet 30. juni 2008 Vi bruker halv t-skje i hver flaske. Nå vil han ikke ha melk uten... så det må jo avvenning til etterhvert..nice.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå