*Mo9cA* Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Har hatt mistanke om at jeg kanskje kan være gravid nå i ett par dager. Fra EL til TR pleier jeg å ha super såre brystvorter. Dette skjer hver mnd uten unntak. Nå har jeg ikke det lengre. Hvis jeg hadde EL når jeg trodde så kan d stemme at de såre brystvortene ble borte ved evt festinga av egget:-)) Har også vært litt sånn rar i "magen" i det siste. Kan kanskje best beskrives som kribling. Litt som PMS, men MYE mildere. Er også ubeskrivelig tørst til tider å springer på do en gang i halvtimen:-S Jeg MÅTTE bare teste i dag tidlig og der var det en skyggestrek. Betyr det at man er gravid, men bare for tidlig å teste? Hva tror dere jenter? Har det klaffet nå? Stor klem fra
Gjest Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 En strek er en strek:) Gratulerer så mye!! Kan jeg spørre om når du har IKM? altså hvor mange dager før IKM testet du pos?
*Mo9cA* Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. juni 2008 Seriøst?? Tørr liksom ikke å håpe på noe før onsdag morgen når jeg har tatt ny test jeg, hehe;P Jeg tror jeg har IKM enten i dag eller i morgen. Vet liksom ikke helt når jeg får EL i forhold til "symptomene" på EL, men det må være IKM i disse dager. Spennende tider asså:-))) Men jeg har en god følelse da:-)) Klem fra
boble <3 Skrevet 30. juni 2008 #4 Skrevet 30. juni 2008 ooooj, så spennende Mo9cA! Krysser fingre og tær for deg:0)
SoSpennt Skrevet 1. juli 2008 #5 Skrevet 1. juli 2008 ååååååh!!!! Jeg har det NØYAKTIG slik som deg nå!!! Kunne ha skrevet det innlegget selv!!:) Sø gøy!;) Jeg pleier få kjempe onde bryst og brystvorter og mye mens smerter, men nå er ingen av delene her! Jeg skulle hatt mensen i dag..:/ kjenner absolutt ingenting, utenom små stikkinger nederst i magen.. litt rart! :) Spennende!!:) Du får holde meg oppdatert!!:) Klemmers!! ***
*Mo9cA* Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. juli 2008 I dag tidlig kom tr for FULLT!!! Jeg som var SÅÅÅ sikker på at nå var jeg endelig gravid:-(( MØKKA EGG Å MØKKA KROPP Å MØKK MØKK MØKK!!!!!!! Så til alle dere som får skyggestreker; en strek er IKKE en strek!!!
SoSpennt Skrevet 2. juli 2008 #8 Skrevet 2. juli 2008 NEEEI!! :( så typisk da!! Lykke til videre!! Heier på deg! klemmers:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå