Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt mistanke om at jeg kanskje kan være gravid nå i ett par dager.

Fra EL til TR pleier jeg å ha super såre brystvorter. Dette skjer hver mnd uten unntak. Nå har jeg ikke det lengre. Hvis jeg hadde EL når jeg trodde så kan d stemme at de såre brystvortene ble borte ved evt festinga av egget:-)) Har også vært litt sånn rar i "magen" i det siste. Kan kanskje best beskrives som kribling. Litt som PMS, men MYE mildere. Er også ubeskrivelig tørst til tider å springer på do en gang i halvtimen:-S

 

Jeg MÅTTE bare teste i dag tidlig og der var det en skyggestrek. Betyr det at man er gravid, men bare for tidlig å teste?

 

Hva tror dere jenter? Har det klaffet nå?

 

Stor klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En strek er en strek:) Gratulerer så mye!!

Kan jeg spørre om når du har IKM? altså hvor mange dager før IKM testet du pos?

Skrevet

Seriøst?? Tørr liksom ikke å håpe på noe før onsdag morgen når jeg har tatt ny test jeg, hehe;P

Jeg tror jeg har IKM enten i dag eller i morgen. Vet liksom ikke helt når jeg får EL i forhold til "symptomene" på EL, men det må være IKM i disse dager. Spennende tider asså:-)))

 

Men jeg har en god følelse da:-))

 

Klem fra

Skrevet

ooooj, så spennende Mo9cA! Krysser fingre og tær for deg:0)

Skrevet

ååååååh!!!! Jeg har det NØYAKTIG slik som deg nå!!! Kunne ha skrevet det innlegget selv!!:):) Sø gøy!;);) Jeg pleier få kjempe onde bryst og brystvorter og mye mens smerter, men nå er ingen av delene her! Jeg skulle hatt mensen i dag..:/ kjenner absolutt ingenting, utenom små stikkinger nederst i magen.. litt rart! :):) Spennende!!:):)

 

 

Du får holde meg oppdatert!!:):)

 

 

Klemmers!! ***

Skrevet

En strek er en strek.

 

Grattis med spiren

Skrevet

I dag tidlig kom tr for FULLT!!! Jeg som var SÅÅÅ sikker på at nå var jeg endelig gravid:-((

 

 

 

MØKKA EGG Å MØKKA KROPP Å MØKK MØKK MØKK!!!!!!!

 

 

 

Så til alle dere som får skyggestreker; en strek er IKKE en strek!!!

Skrevet

NEEEI!! :(:( så typisk da!! Lykke til videre!! Heier på deg!:)

 

klemmers:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...