Gå til innhold

Jeg og mannen til en veninne har et forhold...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er ikke min aller beste veninne, men vi treffes i blandt da vi har en del fells venner.

Jeg traff mannen hennes før hun ble sammen med han og jeg ble forelsket i han men han dumpet meg da han møtte henne. Så gikk det noen år jeg traff min mann vi giftet oss og fikk barn og da vi flyttet hjem til min hjemmby så traff jeg han tillfeldig på en fest hos et felles vennepar av oss. Vi gjennopptok kontakten og han invitert meg ut på lunsj og etter det så har det bare ballet på seg vi har hemmlige møter og det hender at jeg er med han på foretnings reiser. Jeg vet at han er glad i min veninne og ikke ønsker å skille seg, det ønsker vel egentligt ikke jeg heller da jeg er glad i mannen min. Men med denne elskeren min glemmer jeg en travel hverdag og vi har det bare så sammen når det bare er oss to...jeg mener at vi ikke skader noen siden ingen av våre ektefeller vet noe..det dem ikke vet har dem heller ikke vondt av er det et ordtak som heter... Men er redd for at dette skal komme ut, siden vi har en del fellesvenner vet jeg at jeg hadde blitt snudd ryggen til i vennegjengen...så what to do?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

what to do? Finn deg en annen hobby som ikke skader to familier! Det finner mye annet en kan finne på for å få abrekk fra en travel hverdag!

Skrevet

Trist! Hadde vært bedre om dere ville satset 100% på hverandre istede for å surre rundt på denne måten.

Skrevet

Hemmeligheter og svik har en tendens til å se dagens lys og gi deg et realt slag i trynet.

Og jeg må si at jeg synes det er fortjent. For deres del. For partnerenes del er det fryktelig trist. Klarer ikke å få medlidenhet i slike problemstillinger du beskriver, annet enn med den forsmådde ektefellen.

At man ikke klarer å styre følelsene er en unskyldning jeg ikke godtar. Man har alltid et valg. Og når man bevisst velger svik og bedrag, så ser jeg rødt.

Skrevet

Veldig enkelt. SLUTT med det du gjør. Du kan forresten slutte å kalle venninnen din for venninne. Du er ikke hennes venninne og jeg er sikkerpå at hvis hun vet hva dere driver med vil hun ikke se deg mere. Slem er du. Riktig, riktig slem. Kanskje på grensen til ond.

Skrevet

Må si meg enig med Miss Misantrop. Dette er mer enn bare "slemt".

>Skjønner ikke hva som feiler mennesker som kan gjøre slikt mot folk man liksom skal bry seg om.

Skrevet

Jeg sier bare:

LEV LIVET SÅ LENGE DU HAR ET.

For når dette kommer ut og det vil det alltid en eller gang, da er livet ditt over for en stund vil jeg tro. Du sitter der uten mann og elsker, kjærlighetsorg og uten venner.

Så du burde bare fortsette med sviket ditt ovenfor mannen din.

Jeg lurere på hva mannen din har gjort for å fortjene en kone som deg?

Skrevet

Blir forbannet over sånne som deg hi. Og hun er nok ikke noe vennine i det hele tatt. Da har du ikke gjort dette.

Skrevet

Blir forbannet over sånne som deg hi. Og hun er nok ikke noe vennine i det hele tatt. Da har du ikke gjort dette.

Skrevet

Fy faen så ekkel du er! Her sitter du med en mann som jeg går ut i fra elsker deg og du bare puler rundt! Nei, fy faen, det går ikke ann! Skulle virkelig ønske mannen viste hva slags ludder du er!!

Skrevet

Egentlig ganske skremmende hvor lett det er å finne ut hvem folk er selv om det er anonymforum.... Du burde avslutte forholdet til din venninnes mann relativt kjapt eller så kan det nok hende at begge parter får vite noe......

Skrevet

Du vet likegodt som oss at dette kommer til å straffe seg i lengden....

Skrevet

What to do?? Les innleggene her, slutt med tullet, bli voksen, moden og ta litt ansvar!

Skrevet

Hørt om KARMA???....Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...