Gå til innhold

stripping :-/ (litt ekle detaljer)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos jordmor idag og hun strippet meg endel.... det jeg lurer på er andre som er blitt strippet, hvor mye blødde dere etterpå??... jeg Var på do tidligere og da måtte jeg tørke meg sikkert 7 ganger før det begynte å minke.. var som å ha mensen.. var på do nå igjen, og var på samme måte... er det andre som har blødd så mye etter stripping??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble også strippet i dag, men jeg tror hun kunne vært mye mer "hardhendt", om du skjønner...

Selve strippingen var litt ubehagelig, men ikke verre enn at jeg pustet meg fint gjennom. Etter det har jeg ikke merket en ting. Null slim, og null blod.

At du blør er nok ikke unormalt. Jm din har vel "tatt godt i", og med en lettblødende livmorhals kan det blø godt etterpå.

Hvis det ikke gir seg, og du blør "mye", kan du jo ringe føden å spørre hva de synes om det. I allefall om du blør i morgen også..

Krysser nå fingrene for oss :):)

Skrevet

ja jeg syntes ikke det gjorde no vondt, så hun tøyde kanskje litt hardt... syntes bare det var litt voldsomt at det skulle blø såå mye... 4 ganger nå har jeg vært på do på samme måte, så jeg lurer på om jeg tar en tlf.. det er sikkert normalt, men likevel...;)

Jeg håper virkeli virkelig dette kan hjelpe oss i gang;) det hadde ikke skadet..

krysser fingrene for oss jeg også:-D

Skrevet

dere som ble strippt hvor mange uker på vei???

Skrevet

ble strippet på termin datoen første gang.. 2 gangen var 6 dager over termin...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...