Gå til innhold

Ramaskrik i bilsetet .... :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Vår lille snuppe på 6-7 uker skriker så det skjærer i hjertet mitt hver (nesten) gang vi setter henne i bilsetet ... :(

Hører fra andre at deres babyer sovner med en gang de blir plassert i setet...?! Hvorfor "hater" snuppa mi det så inderlig ...???

Noen som har noen lignende erfaringer? Noe jeg kan gjøre så hun begynner å "like" dette?

Takk for alle svar :=) Klemmer DD

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter opp litt :=)

Skrevet

kjøpe en leke med musikk til å henge på stolen?

funker her=)

Skrevet

heia:)

vi hadde akkurat det sammen problemet for 2mnd sia da var sønnen vår 2mnd, mini hylte i bilen så det ble jo et mareritt å kjøre bil. Vi prøvde forskjellige leker, vi satt i baksetet sammens med han.....men nei ingenting funket.

Etter mye frem og tibake så kom vi frem til at han satt ikke godt i setet, så vi endte opp med å kjøpe et nytt sete, Maxi cosi og det er en helt ny hverdag:) Så sjekk setet også, kanskje hun sitter for bratt???

Lykke til:)

Skrevet

Hei,

Vi har prøvd med leker... og jeg/pappan sitter som regel i baksetet hver gang vi er ute på tur .. :( Hun gråter like herlig .. blÆ!

Ellers har vi jo tenkt på at hun sitter ubehagelig .. vi har MaxiCosi sete .. hmm?

Vi er helt avhengig av bil for å komme oss ut ... bor 10km utenfor en by.. og 5km til nærmeste butikk :) ironisk ...

Takk for svar :o)

Skrevet

Min lille tass hylte ogsånoe vanvittitg når jeg satte ham i bilstolen i starten. Det gikk over av seg selv etter noen mnd. (Han roet seg så fort vi var kommet til bilen da - heldigvis!!!) c",)

Skrevet

hehe det var litt ironisk ja..... ;) hmmmm kanskje et annet sete da?

jeg ville dratt på an babybutikk og prøvd ut noen seter, eller kanskje det er bare en fase??? mini her gråt litt i maxi cosi også men det gikk fort over:)

Har dere tatt bort puten forresten???

Skrevet

Hei gullet :=)

Ja.. vi kunne jo prøvd et annet sete ..

Har ikke tatt bort puten - når bør man gjøre det?

Hun blir 7 uker på torsdag ..er ca. 57cm og 5kg...?

Kram DD

Skrevet

jeg ville ha tatt den bort, vi brukte ikke den puten en gang...

dere får prøve dere litt frem, er ikke så lett når man er avhengig av bil.

men enkelte babyer liker bare ikke å kjøre bil , sambo gråt i 2 år han hehe;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...