Trønderpia Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Hei Noen som har erfaring med spraybruning/spraytan her? Vurderer å ta dette like før jeg skal gifte meg. Blir fargen evt. fort skjoldete, og vil den kunne smitte over på brudekjolen...? Noen som vet?
ChellBell - har født! Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Jeg har personlig ikke tatt spraytan, men vet jo at veldig mange bruder benytter seg at det før de skal gifte seg. Jeg skal ta solarium før jeg gifter meg fordi jeg har litt dårlig erfaring med selvbruningskremer som har smittet over på hvite topper... Men, tror at profesjonell spraytan skal være safe )
Gjest Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 spist betakaroten å ta sol. funker myyyye bedre er du gravid så kan du jo ikke ta spray-tan da..
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 30. juni 2008 #4 Skrevet 30. juni 2008 tar psraytan hver uke, som regel... d smitter ikke, hvis du gjør som hudpleiern' sier =) venter 8 timer før du dusjer, å at du passer på å skylle av alt som er "til overs"... jeg ville heller tatt d enn solarium =) mye finere å mye brunere =)
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 30. juni 2008 #5 Skrevet 30. juni 2008 hvorfor kan ikke gravide ta spraytan??? hun hudpleiedama jeg går til, sa at d er helt safe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå