Gå til innhold

Ny her og ny med analsex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Etter en del googling fant jeg ut at folk her inne kan kansje gi noen hint/tips

Dette gjelder analsex.

Jeg har en penis som nok er gjennomsnittet på lengde men den er veldig tykk iflg. min kvinnelige bekjenter i årene som har vært.

Min kjæreste har hintet om at hun kunne tenke seg en gang å prøve analsex men tror ikke hun kan ta min der bak!

Spm mitt er: Så lenge min ikke er noen gigant og dama har skikkelig lyst og med masse vorspill, er str noe problem da?

Vil aldri gjøre henne noe vondt men det virker som om hun tenner veldig på å få noe bak og hun leker med seg selv der bak når vi har sex.

Jeg har jo mest av alt lyst til å glede henne men trenger tips angående dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri prøvd selv, men har skjønt det som at man bør mykne opp og tøye den ut etterhvert på en måte. Begynn med noe lite, kjøp ev. en dildo som er mindre enn din penis og prøv med den og se om det går bra. Etter å ha brukt den en stund er det sikkert mer tøyelig og større sansynlighet for at hun "får plass" til din uten at det gjør vondt.

Skrevet

Stemmer som 22.19 sier. Når dere kommer så langt at du skal prøve å penetrere henne selv anbefaler jeg deg å bruke kondom og glidemidel. Ikke bare gjør det saken adskillig lettere med kondom, men det forhindrer spredning av bakterier og du behøver ikke vaske deg om du/dere ønsker å fortsette akten på annet vis.

• 2 uker senere...
Skrevet

Masse tid + masse glidemiddel + masse lyst = Mmmmmmm.... ;D

Nyt det!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...