2prinsesserogbim Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Jeg blør, ikke så altfor mye enda.. men føler det kommer mer=( Jeg håper jo så klart det skal gå bra men tror det ikke... Jeg er så fortvilet, vet jeg ikke må ta sorgene på forskudd, men er nok rimelig sikker på at det går galt... Jeg skal tilbake til legen på onsdag for å se om hvordan det har gått.. Ellers måtte jeg ta det HELT med ro og ligge i sengen i noen dager...
Mamma-til-3-jenter Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Uff, så trist..... Håper det går bra med deg, hold deg i senga som du fikk beskjed om!!!!!
3barnsmor? Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 Uff så trist, håper det ordner seg allikevel jeg.
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 30. juni 2008 #4 Skrevet 30. juni 2008 Uff..hvor lenge har du blødd?
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 30. juni 2008 #5 Skrevet 30. juni 2008 Å neiiiiiiii! Håper det går bra med deg! Trøsteklem
2prinsesserogbim Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. juni 2008 håper også det går bra... mengden med blod har vertfall ikke økt, og jeg blør lite/ingenting på bindet så jeg håper jo så klart det skal gå bra... har litt mensvondt men ikke noe mer enn vanlig
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 30. juni 2008 #7 Skrevet 30. juni 2008 Ikke ta sorgene på forskudd! Ei jeg kjenner blødde et par dager og hadde veldig vondt i magen. De fant ikke noe foster på UL. Hun fikk beskjed om å ligge i senga og ta livet med ro. Tok et par blodprøver hos legen og var på ny UL en uke senere. HCG nivået hadde økt viste prøvene, og en uke senere fant de et nydelig foster på UL Da var hun mellom 5-7 uker på vei..
2prinsesserogbim Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 30. juni 2008 Får håpe dette er tilfelle med meg også... Jeg føler meg helt hjelpesløs her, og så fortvilet og redd... Jeg har bare lyst å stå opp i morgen og se at jeg har sluttet å blø, men jeg er redd jeg vokner opp i morgen og jeg blør enda mer=(
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 30. juni 2008 #9 Skrevet 30. juni 2008 Skjønner at du er redd.. Men, du vet i hvert fall at du KAN bli gravid, og skulle det være noe galt og du mister..så er det en grunn til det.. Da er fosteret sykt og ikke noe du ønsker å føde.. Prøv å tenke sånn.. Og ofte så blir man gravid ganske fort etter å ha mistet har jeg hørt! Men, ikke tenk negativt enda.. Vent og se! Ganske mange som blør litt tidlig i svangerskapet uten at det betyr noe.. Men, følg legens råd og hvil deg! Ikke gjør noe som belaster kroppen!
2prinsesserogbim Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 30. juni 2008 Ja håper jeg greier å bli gravid fort igjen... Jeg føler på kroppen min at jeg mister og begynner å få mere vondt i magen... Skal snart legge meg, håper jeg kan vokne i morgen av at alt er bra, og at dette har vert som et mareritt
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 30. juni 2008 #11 Skrevet 30. juni 2008 Hun jeg kjenner hadde også masse vondt i magen.. Og det går fint nå! God bedring og lykke til!! Prøv å tenke positive tanker!!
Nurket11 Skrevet 1. juli 2008 #12 Skrevet 1. juli 2008 Uff stakkar, jeg vet akkruat hvordan du har det. Jeg hadde en sa i mai og det var helt forferdelig. Jeg klarte alikevel og se de få positive tingene som bla. at vi er match og at vi faktisk kan bli gravide. Fikk også tenke på at nurket ikke var frisk og at naturen ordnet opp selv. Jeg blødde i akkurat en uke og hadde el en uke på overtid etter det..vi fikk desverre ikke prøvd den runden. Jeg fikk tr på dag 31 og er nå akkurat ferdig, skal begynmnme å teste (el) om et par dager...så prøver vi pån' igjen. Jeg håper..og krysser alt for at det er bra med deg når du våkner opp idag og at du slipper og gå igjennom det. OM det er det som skjer så skal du vite at det er mye støtte å få her inne. Lykke til og igjen, håper alt er bra.
2prinsesserogbim Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #13 Skrevet 1. juli 2008 Jeg har blødd i natt også i tillegg fant jeg en flått på meg og den hadde bitt.. jeg fikk den ut, så når jeg skal til legen nå om en halvtime så tenkte jeg at jeg skulle nevne flåttbittet... Jeg håper også på å få ultralyd sånn at jeg får vite helt sikkert om det er dødt
Arytai Skrevet 1. juli 2008 #14 Skrevet 1. juli 2008 Stakkar deg!!! Blør du masse? Er det friskt blod? Håper de sjekker deg grundig så du slipper å gå å engste deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå