marien - FØDEKLAR! Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Jeg må bare få skryte litt etter dagens opplevelse. Jeg har vært sykemeldt med nakkeproblemer i snart 4 mnd og hadde i dag time til spesialist og fysioterapeut sammen. Jeg har sjekket brevet minst 10 ganger for å huske rett dag osv. Holdt på å gjøre meg klar til å dra, da jeg plutselig fikk for meg at jeg måtte sjekke EN gang til. Til min store forskrekkelse så jeg plutselig at jeg hadde tatt feil av klokkeslettet! Skulle vært der to timer tidligere og ble rimeligvis veldig stresset. Jeg satte meg i bilen med en gang og ringte samtidig til avdelingen, la meg helt flat og forklarte hva jeg hadde oppdaget. Etter at sekretæren hadde tatt en liten prat med legen, fikk jeg likevel komme inn, men som hun sa, det var ikke sikkert at det ble tid til full undersøkelse. Kom inn, beklaget meg nok en gang, og ble møtt av både spesialist og fysiot. som begge tok full undersøkelse osv. Jeg er fullt klar over at jeg hadde veldig flaks, men hadde bare lyst til å påpeke at man også opplever soskinnshistorier i helsevesenet. Har i tillegg lyst til å skryte av fysioterapeuten som jeg har gått til behandling til. Han har ringt flere ganger etter at behandlingen ble avsluttet og spør hvordan det går og hva som skjer videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå