Gå til innhold

Ja, da var jeg alenemor. (samme som skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboern min fant ut på lørdag at han skulle flytte ut i dag. Vi har slitt lenge i forholdet, men det virket som om ting gikk mye bedre i det siste, fikk både diamantring og roser på torsdag, så jeg følte det var et realt slag i trynet. Hadde bare minutter før brutt sammen fordi jeg var så sliten, og da bestemte han seg for å si det. Han skjønte selv det kanskje var litt dårlig timing, men sånn ble det allikevel. Vi skal fortsatt jobbe på forholdet, så kanskje litt avstand hjelper? Han sier han håper på å få følelsene for meg tilbake, og at han er veldig glad i meg, så jeg håper inderlig han mener det. Da er det fortsatt håp. Imens får jeg bare nyte tiden med snuppa, og håpe at enten mine følelser dabber av eller hans blir sterkere. Prøver å være optimistisk og tro at dette kan gjøre underverker for forholdet vårt, at vi kan få mer energi og overskudd til hverandre den tiden vi kommer til å være sammen. Men lett er det ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser på profilen din at du fikk barn i mars, det er jo ikke lenge siden! Ikke rart om du bryter sammen eller er sliten eller hva som helst. Burde være forbudt ved lov å forlate kjærestene sine mot deres vilje når man har barn under et år - så klart det ikke er kjærsteforholdet som står i fokus akkurat da! Det er jo barnet man har fått sammen som det meste handler om når ungen er så liten, da kan man ikke bestemme seg for at følelsene for hverandre ikke er sterke nok. Ikke akkurat da!

Hvis to personer begge var enige om at de elsket hverandre og ville ha barn da de bestemte seg for å lage baby, så syns jeg man kan ha litt mer stamina og viljestyrke til å ordne opp sammen og prøve å ri stormen av når barnet er født...

Nå vet jeg ikke hvordan det var hos deg da, og alle har selvføglelig sin historie. Men jeg syns liksom generelt at det ikke skal være lov å¨forlate kjærsten sin mens hun sitter og ammer et nyfødt barn...

Uff, stakkars deg, skjønner godt at du er sliten og lei deg nå. Men det det kommer til å gå bra! Du kommer til å klare det så fint og det kommer til å løse seg - med eller uten barnets far i huset!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...