Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Jeg har en gutt på 14 mnd som jeg går hjemme med... Når jeg er alene med han er han så utrolig slem mot meg.. alt er ett slit med han blitt, han var aldri sånn før.. jeg prøver og finne på noe hver eneste dag... og syns jeg egentlig er ganske flink med han. men nå koker det over for meg snart. Det er konstant skrik fra han våkner til han sovner igjen. ALT mamma gjør er feil.. Bader vi, er det feil, skifte bæsjebleie er feil, leke på gulvet er feil, spise er feil... ALT ER FEIL!! Det ender med skrik, hyling, slåing, kloring, sparking, han nikker med hodet sitt på mitt, han vrir seg og dytter vekk alt når jeg prøver og roe han.. Jeg vet nesten ikke hva jeg skal gjøære med han nå, virker som jeg ikke har kontroll på han og jeg kjenner jeg begynner å koke innvendig!! han er helt umulig. Hvis jeg bare skal kle av han, så vrir han seg unna og gjør alt i verden for å stikke av,og så sinna som han blir!!!! Jeg blir nesten redd!! Men så fort jeg forlater rommet, eller vi får besøk er han englebarn!! Så det er ingen som tror meg når jeg forteller åssen vi har det hjemme alene... Hva gjør jeg nå? Jeg føler at jeg ikke har kontroll!!!! Han er bare slem!
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 kanskje på tide med barnehage? enkelte barn er jo "barnehagebarn" kan jo besøke åpen barnehage hver dag???? det er jo en mulighet om du har en i nærheten
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 Vi har fått bh plass ifra august..... men akkurat nå føles det som en evighet til!!!!
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #4 Skrevet 30. juni 2008 Det skjønner jeg godt. Men hva med åpen barnehage? Vi er der ett par ganger i uka selv. Helt supert!
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #5 Skrevet 30. juni 2008 For meg høres det også ut som han kjeder seg litt og er nok like frustrert som deg. Gutten vår begynte i bhg fra 12 mnd og den siste mnd var akkurat slik du beskriver. Han ELSKER bhg, i starten var han helt utslitt når han kom hjem og sutret endel men nå har han blitt vant til sin nye hverdag og kommer hjem som den solstrålen han egentlg er og bobler over av energi og nye impulser. Hold ut!
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 30. juni 2008 #6 Skrevet 30. juni 2008 Sånn er sønnen vår på 13 mnd også. Når vi er alene med ham er det konstant surving, men hvis vi er på besøk eller har besøk er han blid som ei sol. Jeg har tolket det som at han begynner å kjede seg litt når det ikke skjer noe, og gleder meg til han skal begynne i barnehagen i august, tror han synes det blir veldig moro!
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #7 Skrevet 30. juni 2008 Gutten din er nok litt frustrert om dagen, og jeg skjønner at du er sliten, men han er ikke slem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå