Gå til innhold

Ullensaker jentene!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei alle sammen...

er det noen som har planer om å komme imorra???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dere treff hver tirsdag? Når og hvor? Har ofte lurt på å ta meg en tur :o)

Skrevet

lykkeliten.i.magen

ja, hver tirsdag, på gartneriet kl 18.00:) alltid koselig om noen nye vil være med:) så er ikke vits og sitte og lure, det er bare og hive seg på, hehe:)

riene(visst det er det) varierer fra 9 til 14 min her nå,( det har de gjort et døgn!) men så sant jeg får litt søvn i natt og det ikke blir noe ut av dette så kommer jeg:) men som dere sikker forstår tar jeg 1 min av gangen akkurat nå:)

noen som vet de kommer a?

ida kommer sikkert men med forbehold om at jeg ikke har kapret henne som barne/bikkjevakt, hihi!!

hun er jo litt søt da, der hun ligger om natta og håper jeg skal ringe henne og si hun må komme, hehe... selv hadde jeg vel liggi og tenkt"håper hun ikke ringer før på morgen" hehe:)

Skrevet

Hehe!!!

Når denne lille sneipen din har klort seg fast så lenge syns jeg jaggu han nesten kan vente til onsdag altså ;)

Hihi neida du får holde oss oppdatert på hva som skjer da, skikkelig spennende da :)

Er alltid koselig med flere så bare å komme det lykkeliten.i.magen! Ü

MEN det jeg skulle si er at jeg kommer om det blir møte :)

Skrevet

jepp jeg kommer vett.. som sagt anette så kan jo vi to bare møtes vi da hvis ingen andre kan å orker:)

Skrevet

Ja, hadde vært koselig =)

så kan du jo bare sende mld om det skulle bli noe fødel på gang :)

Skrevet

ja da blei det baby inatt:D så kine kommer med andre ord ikke.. jeg får se om jeg må sitte barnevakt eller om jeg har kommet meg hjem så jeg rekker å kommer idag... men jeg sender deg mld anette ang åssen det blir... skal på baby besøk nå. Gleder meg:)

Skrevet

Åhh så koselig da :)

Om det blir stress så kan vi jo ta en kafe tur i morra eller en annen dag denne uken da, sitter jo hjemme stort sett hele tiden jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...