('',)idabje87-Fødeklar('',) Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 hei alle sammen... er det noen som har planer om å komme imorra???
enik<3M06&L08<3 Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 riene(visst det er det) varierer fra 9 til 14 min her nå,( det har de gjort et døgn!) men så sant jeg får litt søvn i natt og det ikke blir noe ut av dette så kommer jeg:) men som dere sikker forstår tar jeg 1 min av gangen akkurat nå noen som vet de kommer a? ida kommer sikkert men med forbehold om at jeg ikke har kapret henne som barne/bikkjevakt, hihi!! hun er jo litt søt da, der hun ligger om natta og håper jeg skal ringe henne og si hun må komme, hehe... selv hadde jeg vel liggi og tenkt"håper hun ikke ringer før på morgen" hehe:)
MrsL1 Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 hehe! Tror jeg må svikte i morgen og... pokkers teori kurs, grunn kurs eller hva det heter til lappen... ååååh, forferdelig kjedelig foresten!
enik<3M06&L08<3 Skrevet 30. juni 2008 #4 Skrevet 30. juni 2008 å så kjedelig da... er det på kveldstid det a?
MrsL1 Skrevet 30. juni 2008 #5 Skrevet 30. juni 2008 jepp.... hele uken fra fem til åtte.... skikkelig morro å¨bruke ettermidagene på det, uken før guttungen skal til pappaen på ferie i 2 uker:p Kommer sterkere tillbake neste gang! hm... om ikke jeg blir den eneste da??? Hvordan går det med deg da? noe nytt? hehe.... litt spennende da!
Guttemamma og spire ♥ ♥♥ Skrevet 1. juli 2008 #6 Skrevet 1. juli 2008 Hei hei, Uff, får ikke til i dag jeg heller, men kunne vi ikke møttes kanskje på dagtid denne uka?? Stor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå