Gå til innhold

halsbrann.......!!

snart3-4-5barnsmor.87

Anbefalte innlegg

Skrevet

hjelper mot de?? melk??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Melk hjelper bare en liten stund,

men nyco fruktsalt er kjempe effektivt,

og å ligge på venstre siden m natta hjelper.

lykke til:-)

Skrevet

Jeg bruker Novaluzid tyggetabletter... hjelper iallefall for meg :)

Skrevet

Bruker Link tyggetabletter og de funker flott her i gården. Melk er nødløsning når jeg ikke har annet, eller isbiter.

Skrevet

det eneste som funket på meg var titralac tygge/sugetabletter fra apoteket. tok to så forsvant halsbrannen som dugg for solen;) pleide å ta to ekstra dersom det var ekstra ille. (dagsdose på 20stk...)

Skrevet

nyco, nyco, nyco, nyco, nyco, nyco.

Skal ta meg et glass selv nå. Blir borte sporenstreks.

Skrevet

best jeg kjøper litt av hvert i tilfelle de kommer i gjenn foreløpig hjalp lovehearts... takker masse for svarene:)

Skrevet

dette er ikke noe som hjelper,men jeg ville bare advare dere.vannmelon kan gi halsbrann.jeg har så å si aldri halsbrann.den siste mnd har jeg hatt d litt oftere.tenkte d var fordi magen begynner å bli veldig høy (termin i august)men når jeg tenkte meg m så var d de dagene jeg hadde spis vannmelon.trudde den var harmløs men tydeligvis ikke

Skrevet

Link funka for meg :) Syns de smakte godt også jeg!

Skrevet

Jeg har slitt med sure oppstøt og halsbrann i mange mange år, vært sjekka for alt mulig rart og prøvd masse medisiner på blå resept uten virkning. Eneste som hjalp var melk... MEN når jeg gikk gravid med førstemann hjalp LINK, eneste som hjalp. Det fungerer nå også, har halsbrann konstant 24 t i døgnet hvis jeg ikke tygger link...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...