Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Flere som har dette? Hvordan fant dere det ut? Jeg har menssmerter innemellom uavhengig av mensen. Småblødninger innemellom 2uker etter mens. Fikk beskjed av ei venninne som jobber på kvinneklinikken som sykepleier, at det hørtes ut om cyster og at de ikke er noe farlige og at mange har dem og at det går over av seg selv. Andre som har hørt dette?
pingu...... Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Jeg har hørt om det, og jeg har hørt det samme som din venninne formidler, men har ingen kunnskaper utover det. Syntes du skal høre på venninnen din, hun jobber på kvinneklinikken, og det er jo de som har kompetansen på dette. Lurer du på noe mer, så ring henne, hun er sikkert mer enn villig til å berolige deg.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 De fleste kvinner i verden har cyster på eggstokkene en eller annen gang. For noen er det en kronisk plage.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #4 Skrevet 30. juni 2008 Min venninnie er på bryllupsreise i Thailand. Får ikke snakket med henne akkurat nå =o) HI
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #5 Skrevet 30. juni 2008 Cyster ses på ultralyd, innvendig. Jeg har PCOS, og da er det cyster - og mange.. Men som det ble nevnt her, mane har cyster uten at det utgjør noen store probemer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå