loffmusa Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 hvilken babycall går dere for? og hvor kjøpes den? strever me å få bestemt meg ang det..
stinky-monkey Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Super Nova har fått best i test i Foreldre og Barn testen før, og vet om flere som har denne som er kjempe fornøyd. Tror vi skal kjøpe den denne gangen. Vi har kjøpt en billig en før på Coop Obs, og den blei ødelagt ganske fort. (tror den kostet rundt 600 kr, og Super Nova sin tror jeg koster dobbelt så mye). Vi har egentlig klart oss fint uten med våre 3 barn, men nå har vi kjøpt oss hus, og babyen blir liggende oppe på soverommet vårt, og da er det tryggest å ha babycall tror jeg.
marien - FØDEKLAR! Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 Signerer snart-mor-til-fire. Vi har super-nova, og den er vi kjempefornøyde med!
loffmusa Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. juni 2008 ok, har allerede sett på den. den kan man få på reflex
marien - FØDEKLAR! Skrevet 30. juni 2008 #5 Skrevet 30. juni 2008 Vi kjøpte den hos den lokale Brio-forhandleren.
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 30. juni 2008 #6 Skrevet 30. juni 2008 Kjøpte en Topcom til 399,- hos Fru Lyng. Vet ikke om det er verdens beste kjøp, men venter og ser hvor mye den blir brukt. Bor i en liten leilighet der jeg kommer til å høre ungen uansett hvilket rom den sover i, og står vogna på verandaen vil jeg også høre den inn. Å sette ungen alene utenfor ingangsdøra er uaktuelt pga mange katter i nabolaget. Babycallen her vil vel helst bli stående ubrukt... (innser mens jeg skriver at det trolig hadde vært lurt av meg å VENTE med dette kjøpet, hehe, rart med denne kjøpedilla)
mamman til juliprinsesse Skrevet 30. juni 2008 #7 Skrevet 30. juni 2008 Vi har kjøpt Phillips avent 499 på elkjøp til 1300 trur jeg det var
Ophelia & Jr. Skrevet 30. juni 2008 #8 Skrevet 30. juni 2008 Vi har kjøpt en Phillips avent 499 etter varme anbefalinger fra flere vennepar. Så da gjenstår det å se om den er så bra som "alle" sier...
Herkules Skrevet 30. juni 2008 #9 Skrevet 30. juni 2008 Vi har Philips sin ikke avent men en som ligner og som kom før denne avent. Vi er veldig fornøys, ser ikke helt hva som skulle være å klage på. Det kan være at batteriene i foreldreenheten nå lader seg ut gangske fort,fortere enn når den var ny, men så har vi den stående i strømmen hele tiden. Supernova har sikkert kommet seg siden jeg brukte den i en jobb jeg hadde, da var det Supernova alle hadde men den var egentlig noe drit, Topcom tror jeg det var (eller doro sin) hadde en utrolig teit ting med å pipe skrekkelig når barnet begynte å lage lyd etter en rolig stund. Philipsen gjengir barnets lyd i motsetning til andre som bare lager bråk og har en lysskala på styrken på bråket. greit med en som gjengir lyd for da vet du om barnet prater eller gråter. . Jeg syns det er en stor fordel med både babyenhet og foreldreenhet som kan gå ¨på batteri. Det er det ikke alle som gjør. Det er greit å kunne ta med seg foreldre enheten ut til postkassa eller på vaskerommet mm og det er greit å ha med babyenheten om barnet skal sove ute feks.
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 30. juni 2008 #10 Skrevet 30. juni 2008 Vi har kjøpt Topcom og er fornøyd med den. Kosta ca 300kr.
loffmusa Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #11 Skrevet 1. juli 2008 blir nok å bruke en del penger på dt,ikke uner 500 iallefall.
Jeg er HAR FØDT!!! Skrevet 1. juli 2008 #12 Skrevet 1. juli 2008 Jeg har hatt TOPCOM sin, og den var det største drittkjøpet jeg noensinne har gjort. Den skal liksom være best i test, men tro meg det er ene og alene pga prisen. Bor du andre steder enn LAAAANGT utpå landet slår alt annet enn babyen inn på den. Pizzabud, trikkemeldinger etc etc lå vi og hørte på i lange tider. Dere som har kjøpt den, BYTT!!! Vi har nå Philips Avent sin til 999,- på Clas Ohlsson, og ingen andre enn baby slår inn, og du hører om baby gråter eller bare prater, noe som også er helt fantastisk! Mvh TopCom-HATER
loffmusa Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #13 Skrevet 1. juli 2008 Jeg er!!! TopCom-HATER ja. hehe. bra sagt. får ta seg en tur å kikke tror jg. er nyskjerrig på Philips Avent og en annen jg ikke helt husker navnet på men som nevt over her av mange:)
Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 1. juli 2008 #14 Skrevet 1. juli 2008 Vi er også tomcom hater, hehe... største møkka jeg har vært borti! Kjøpte til slutt en philips på clahs olson, ikke den til 999 men den under. Superfornøyd, ingenting annet kommer inn enn barnet, hører om han gråter eller om han prater eller tuller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå