Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:) Hvem uke var dere i da dere fikk vite kjønnet på babyen? Er det forskjell på førstegangs og flergangsfødende??? Klem fra ei spent kommende mor ^.^

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fikk vite d på ul..i uke 18..

d er ingen forskjell på hvor mangen ganger du har født..d kommer an på hvordan babyen ligger ..om de kan se d på skjermen eller ikke..

Skrevet

de fant ikke ut kjønnet på noen av mine 3 på ordinær ul i uke 18. Men med forrige fant de det ut på ul i uke 39 da jeg var på vekstestimering :-)

Skal på ul nå på torsdag (18 uker), og er spent på om de ser kjønnet denne gangen :-)

Skrevet

Fikk vite det på 3d i uke 28. Bekreftet på vekstestimering samme uke, og håper de vil bekrefte på nytt neste ul i uke 32.

Skrevet

Vi fikk vite det på UL i uke 18, det var veldig tydelig en gutt. Men det kommer jo an på hvordan babyen ligger, og sikkert andre ting.

Lykke til videre!

Skrevet

Det er ikke noe forskjell på om du er førstegangs eller flergangs, det har med leiet på babyen å gjøre om de klarer å se kjønn eller ikke. Hvis h*n ligger og kniper bena sammen, så spiller det ingen rolle hvor mange ganger man har født før ;) Vi fikk vite kjønn på ordinær ul i uke 18+6.

Skrevet

Tusen takk for svar.. er kjempe spent jeg nå... ^^ Ikke så fryktelig lenge igjen til uke 18:P *krysse fingre*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...