Jolina<3 Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Hei:) Hvem uke var dere i da dere fikk vite kjønnet på babyen? Er det forskjell på førstegangs og flergangsfødende??? Klem fra ei spent kommende mor ^.^
Gjest Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 fikk vite d på ul..i uke 18.. d er ingen forskjell på hvor mangen ganger du har født..d kommer an på hvordan babyen ligger ..om de kan se d på skjermen eller ikke..
stinky-monkey Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 de fant ikke ut kjønnet på noen av mine 3 på ordinær ul i uke 18. Men med forrige fant de det ut på ul i uke 39 da jeg var på vekstestimering :-) Skal på ul nå på torsdag (18 uker), og er spent på om de ser kjønnet denne gangen :-)
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 30. juni 2008 #4 Skrevet 30. juni 2008 Fikk vite det på 3d i uke 28. Bekreftet på vekstestimering samme uke, og håper de vil bekrefte på nytt neste ul i uke 32.
Ella78 m/ A&M Skrevet 30. juni 2008 #5 Skrevet 30. juni 2008 Vi fikk vite det på UL i uke 18, det var veldig tydelig en gutt. Men det kommer jo an på hvordan babyen ligger, og sikkert andre ting. Lykke til videre!
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 30. juni 2008 #6 Skrevet 30. juni 2008 Det er ikke noe forskjell på om du er førstegangs eller flergangs, det har med leiet på babyen å gjøre om de klarer å se kjønn eller ikke. Hvis h*n ligger og kniper bena sammen, så spiller det ingen rolle hvor mange ganger man har født før Vi fikk vite kjønn på ordinær ul i uke 18+6.
Jolina<3 Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 30. juni 2008 Tusen takk for svar.. er kjempe spent jeg nå... ^^ Ikke så fryktelig lenge igjen til uke 18:P *krysse fingre*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå