Gjest Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 bruk physiomer extra nesespray og breathe right nesestrips!!! hjelper iallefall masse på meg:) også mentholatum salve da!!
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Den physoimersprayen hjalp meg ingenting, men nesestrips kan anbefales
Gjest Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 er det trygt med sånn spray da? når en klør i øynene da??
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 30. juni 2008 #4 Skrevet 30. juni 2008 Sprayen er vel bare saltvann tror jeg, så helt trygt. Bruker vanlig nesespray jeg, fra 2-10 år, noe annet funker ikke og jeg får helt hetta. Bruker kun om kvelden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå