flypapir Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Denne gangen kom magen veldig tidlig, og jeg måtte ty til mammabukser da jeg var rundt 8 uker på vei. Er mange som ser at jeg er gravid, så det er ikke så lett å skjule... Nå er jeg i 11.uke, men jeg synes ikke at magen har endret seg noe de siste ukene. Er dette vanlig?! Kan heller ikke kjenne at livmoren har kommet over skambenet enda, men det er vel en stund til dette skal skje?! Tipper dette er helt normalt, men er litt småbekymret for å miste da det har skjedd noen ganger tidligere... Takk for svar!
stinky-monkey Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Dette er helt vanlig :-) Sånn var det med meg også. Dette er min 4. graviditet, og magen kom ganske kjapt. Men så stod den på stedet hvil i en lang periode. Nå er jeg snart 18 uker på veg, og ser endelig at magen har begynt å vokse igjen :-) Tror nok at i begynnelsen så kommer magen ut fortere pga luft osv. Men babyene vokser jo litt i rykk og napp sier de, så magen vokser nok fortere i enkelte perioder gjennom hele sv.skapet. Men tror jeg har lest en plass at babyen vokser fortest på slutten :-)
stinky-monkey Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 Tror og mener jeg har hørt at man kan kjenne livmoren over skambenet når man er rundt 12-13 uker på veg, hvis jeg ikke tar helt feil. Jeg kjente den hvertfall ikke før den tid.. kanskje enda seinere. Så du trenger nok ikke bekymre deg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå